Fandom

GTA Wiki

Sabre

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gwiazda (1).png
POJAZD
Sabre
Sabre (VCS).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
Typ dwudrzwiowy, muscle
Producent Declasse
Przypomina Oldsmobile Cutlass (1970; uniwersum 3D),
Chevrolet Monte Carlo (1983-88; uniwersum HD)
Tuning TransFender
Zobacz Cholo Sabre,
Sabre Turbo,
Sabre GT

Sabre – dwudrzwiowy samochód typu muscle występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

W GTA Vice City, San Andreas i Vice City Stories, Sabre przypomina Oldsmobile'a Cutlassa z roku 1970, lecz z mniejszym bagażnikiem i tylną szybą. Jest dwudrzwiowy, przez co nie nadaje się do strzelanin. Mimo to, jest używany przez gang San Fierro Rifa. W GTA Vice City i Vice City Stories, występuje przerobiona wersja Sabre'a — Sabre Turbo. W trzeciej z wymienionych gier, występuje jeszcze inny wariant Sabre'a — Cholo Sabre.

Prędkość maksymalna i przyspieszenie Sabre'a są bardzo dobre, ze względu na zastosowanie silnika V8. Prowadzenie tego pojazdu jest prawie najlepsze w serii, bardzo dobrze się nim hamuje. Ma napęd na tylne koła. Jego wytrzymałość jest bardzo dobra, wytrzyma kilkanaście kolizji przed zniszczeniem.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV Sabre jest produkowane przez firmę Declasse. Jest bardziej nowoczesne, przypomina Chevroleta Monte Carlo z lat 1983-88. Przód przypomina przód Dodge'a 600 z lat 1983-85. Bardzo przypomina Factiona. Sabre jest jednym z pojazdów, które występują w wersjach zniszczonych. W grze występuje także jego przerobiona wersja - Sabre GT.

Tak jak w poprzednich grach, Sabre jest napędzane silnikiem V8. Ma dobrze przyspieszenie, prędkość maksymalną podobną do prędkości innych pojazdów z tej kategorii. Dość dobrze się go prowadzi. Wytrzymałość jest całkiem dobra; Sabre wytrzyma kilkanaście mocnych uderzeń przed unieruchomieniem.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Naprzeciw remizy strażackiej w Downtown.

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki