Fandom

GTA Wiki

S.W.A.T. (pojazd)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
S.W.A.T.
S.W.A.T. (SA).jpg
S.W.A.T. (patrz: tył)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ czołg
Przypomina Cadillac Gage V-100 Commando
Zobacz Rhino,
APC

Disambig.svg Może chodziło Ci o model tego czołgu?

S.W.A.T. – opancerzony pojazd występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest to duży, czterokołowy, dwudrzwiowy APC, wzorowany na Cadillacu Gage V-100 Commando (używany przez Los Angeles Police Department). Zawsze występuje w kolorze niebieskim. Na dachu pojazdu znajduje się funkcjonalna armatka wodna, mogąca z łatwością powalać ludzi. S.W.A.T. mieści dwóch ludzi (do czołgu wchodzi się przez drzwi). Na dachu znajduje się także właz, z którego nie możemy skorzystać. Pojazd ten jest także bardzo wytrzymały (dwa razy mocniejszy od zwykłego pojazdu). Jest wolny, łatwo przebija się przez ruch uliczny. Pojazd ten ma syreny, lecz nie ma dodatkowych świateł.

Czołg ten może zostać użyty do wykonywania misji stróża prawa, jest jednak jednym z najgorszych wyborów (o ile nie najgorszym), gdyż nie można wykonywać w nim drive-by.

Występowanie Edytuj

Pojazd ten występuje tylko w misji Koniec kolejki:

  • Pierwszym, mamy przebić się na teren fortecy Big Smoke'a; możemy go zachować w garażu.
  • Drugi stoi wewnątrz fortecy, można nim jeździć, nie możemy zaś zapisać go w garażu (forteca Big Smoke'a jest interiorem; nie możemy przejechać pojazdem ze świata zewnętrznego do interioru i odwrotnie).

Więcej w Fandom

Losowa wiki