Fandom

GTA Wiki

Ryder (misja)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Ryder
(ang. Ryder)
Ryder (13).jpg
Ryder terroryzuje sprzedawcę w pizzerii
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Lance Wilson (SA - HUD).gif Lance Wilson
Lokalizacja Dom Rydera w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Cel odwiedzenie fryzjera i restauracji
Nagroda szacunek + (3 punkty)
Wymagania Sweet i Kendl
Odblokowuje Znakowanie terenu,
dostęp do salonów fryzjerskich oraz restauracji
Niezaliczenie śmierć Rydera,
zniszczenie samochodu Rydera,
wystraszenie/śmierć fryzjera,
wystraszenie/przedwczesna śmierć sprzedawcy z pizzerii

Disambig.svg Może chodziło Ci o Lance'a Wilsona, ps. Ryder?

Ryder – pierwsza misja w Grand Theft Auto: San Andreas, którą zleca Lance „Ryder"” Wilson.

Solucja Edytuj

Po przywitaniu się z CJ-em, Ryder proponuje mu udział w akcji: otóż jedna z pizzerii stale zamalowuje tagi Rodzin z Grove Street. Ryder proponuje, aby dać mu nauczkę.

Na samym początku, wsiadamy razem z Ryderem do jego samochodu, zaparkowanego pod jego domem. Temat rozmowy dwóch przyjaciół szybko zejdzie na zakład fryzjerski Starego Reece'a, i jest to też nasz pierwszy cel w tej misji. Zakład położony jest w Idlewood; jedziemy tam, parkujemy w czerwonym znaczniku, wysiadamy i wchodzimy do środka. U fryzjera wchodzimy w czerwony znacznik, po czym z menu wybieramy dowolną fryzurę. Kupujemy ją i wychodzimy z salonu. Na zewnątrz, w zależności od fryzury Ryder skomentuje wygląd Carla pozytywnie lub negatywnie, a następnie poleci nam pójść do znajdującej się naprzeciwko drogi od fryzjera pizzerii The Well Stacked Pizza Co. i kupić coś do jedzenia. Podobnie jak w przypadku salonu fryzjerskiego, wchodzimy w żółtą strzałkę aby wejść do środka, w środku wchodzimy w czerwony znacznik, wybieramy dowolne danie i je kupujemy.

Kiedy my będziemy kupować jedzenie, do restauracji wejdzie za nami Ryder i spróbuje ją obrabować, mierząc wcześniej w sprzedawcę bronią. CJ zacznie się kłócić z Ryderem, co pozwoli sprzedawcy na wyciągnięcie strzelby i zmuszenie ich do ucieczki.

Po przerywniku znajdziemy się na zewnątrz pizzerii. Wsiadamy szybko do zaparkowanego przed nami samochodu Rydera, uciekamy z powrotem na Grove Street i parkujemy pod jego domem.

Ciekawostki Edytuj

  • Utwór, który można usłyszeć w domu Rydera podczas cut-scenki to Alwayz Into Somethin zespołu N.W.A. Można go również usłyszeć w Radiu Los Santos.
  • Picador Rydera do momentu zaparkowania przed salonem fryzjerskim ma niezniszczalne opony i unikalną w przekroju całej gry właściwość: nie widać na nim uszkodzeń po zderzeniach, jednak wciąż w ten sposób można go zniszczyć.
  • Jeśli po wejściu do salonu fryzjerskiego będziemy mieli mniej niż $50, dostaniemy automatycznie dodatkowe $52. Pozwoli to na kontynuowanie misji; jednak jeżeli jakimś sposobem będziemy mieli ujemną ilość pieniędzy, wciąż nie będziemy mogli kupić żadnej fryzury. Tak samo jest z kupnem jedzenia w pizzerii: jeżeli gracz będzie miał mniej niż $2, otrzyma od gry $2.
  • Ryderowi spodobają się niżej wymienione fryzury: Afro, Afro i wąsy, Afro i bródka, Afro i broda, Loki Jheri oraz Wycinka.
  • Dość długiego przerywnika, w którym Ryder komentuje fryzurę CJ-a i poleca mu pójść do restauracji, normalnie nie da się pominąć. Jest to możliwe dopiero po przynajmniej jednym niezaliczeniu misji. Wykorzystywane jest to w speedrunach gry dla zaoszczędzenia czasu.
  • Po opuszczeniu przez CJ-a salonu fryzjerskiego, samochód Rydera jest zamknięty. Jeśli CJ jednak uderzy Rydera, ten wsiądzie do auta po stronie pasażera i będzie tam czekał na wejście gracza do pizzerii.
  • Gracz może zabić sprzedawcę z restauracji, gdy CJ i Ryder uciekną na zewnątrz. Wtedy może wziąć jego strzelbę.
  • Ryder podczas rabowania pizzerii zdejmuje swoją czapkę i nie zakłada jej do końca misji. Jest to jedyna taka sytuacja w grze.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Ryder Następna:
Sweet i Kendl Sean Johnson (SA - HUD).gif Znakowanie terenu

Więcej w Fandom

Losowa wiki