Wikia

GTA Wiki

Rumpo

Dyskusja0
5198stron na
tej wiki
POJAZD
Rumpo
Rumpo (III)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ furgonetka
Producent Bravado
Przypomina Dodge Ram Van (1971-78; III i LCS), Chevrolet Express present GMC Savana 2500 (2003; V)
Tuning brak
Wartość pojazdu $3 559 (A)
Zobacz Campaign Rumpo, Hoods Rumpo XL, Paradise

Rumpo – furgonetka występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Rumpo jest furgonetką średniego rozmiaru, mogącą pomieścić czterech pasażerów (dwóch z przodu, dwóch z tyłu). Jest popularny, można spotkać go na większości terenów miast, w których występuje; najczęściej występuje jednak na terenach przemysłowych. W GTA III i Liberty City Stories, Rumpo przypomina Dodge'a Ram Van z lat 1971-78. Na furgonetce tej wzorowane są inne: Hoods Rumpo XL i Campaign Rumpo.

Od GTA Vice City, Rumpo całkowicie zmienił wygląd, teraz wygląda tak, jak Pony w GTA III. Na furgonetce czasami występują loga firm (np. FinalBuild Construction).

Parametry Edytuj

W GTA III, Rumpo jest całkiem szybki, ma średnie prowadzenie i tendencję do wywracania się na bok podczas ostrych zakrętów. W GTA Vice City, prowadzi się podobnie, jak Pony, jest jednak trochę wolniejszy i cięższy. Rumpo w każdej z gier, ma napęd na przednie koła. W GTA Liberty City Stories, jest trochę mniejszy i lżejszy. Ogólnie, nie jest to pojazd do pościgów, ani (ze względu na lekkość) do przepychania innych pojazdów.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Firmy korzystające z Rumpo Edytuj

GTA Vice City GTA San Andreas GTA Vice City Stories GTA V

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki