Fandom

GTA Wiki

Ruchomy cel

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Ruchomy cel
(ang. Uzi Rider)
Ruchomy cel (5).jpg
Claude rozjeżdża kolejnych Diablosów
Gra Grand Theft Auto III
Dla King Courtney (III - HUD).gif King Courtney
Lokalizacja budka telefoniczna w Aspatrii,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zabicie 10 członków gangu Diablos
Nagroda $10 000
Wymagania Szukaj punktów!
Odblokowuje Kolekcjoner wozów
Niezaliczenie zniszczenie wozu,
wyjście z wozu na dłużej niż 5 sekund

Ruchomy cel – druga misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam King Courtney.

Solucja Edytuj

Podczas rozmowy telefonicznej z Kingiem Courtneyem, ten informuje nas o chęci przeprowadzenia testu, mającego sprawdzić, czy „dajemy sobie radę z mokrą robotą”. Po rozmowie z bossem Yardies przyjadą po nas dwaj członkowie gangu Yardies i poinformują o zadaniu - będziemy musieli pojechać z nimi na Wzgórza Hepburn i zabić 10 członków gangu Diablos w odwecie za „wkurzanie Królowej Lizzy”. Do wykonania zadania dostaniemy 150 nabojów do uzi.

Gdy tylko przerywnik się skończy (podczas niego wsiądziemy do Perenniala naszych towarzyszy), jedziemy na Wzgórza Hepburn (najkrótszą drogą jest tunel Porter) i zaczynamy zabijać Diablos. Najlepszym na to sposobem jest ich rozjeżdżanie, gdyż użycie metody drive-by przyciągnie uwagę innych gangsterów, którzy spróbują wyciągnąć nas z pojazdu - wtedy jak najprędzej odjeżdżamy, gdyż opuszczenie wozu na dłuższy czas spowoduje niezaliczenie misji. Gdy już zabijemy 10 Diablosów, wracamy na wyspę Staunton i odstawiamy towarzyszy pod centrum handlowe w parku Belleville.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie misji możemy wyjść z naszego pojazdu maksymalnie na 5 sekund. Po tym czasie misja zostanie uznana za niezaliczoną, a członkowie gangu Yardies zaczną do nas strzelać.
  • Gdy zniszczymy wóz Yardiesów lub przewrócimy go do góry kołami, członkowie jamajskiego gangu zaczną do nas strzelać.
  • Po zaliczeniu tej misji gang Diablos będzie wrogo nastawiony do Claude'a.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Ruchomy cel Następna:
King Courtney (III - HUD).gif Szukaj punktów! King Courtney (III - HUD).gif Kolekcjoner wozów

Więcej w Fandom

Losowa wiki