Rozróba – piąta i ostatnia misja w Grand Theft Auto III, zlecana graczowi przez D-Ice'a.

Solucja Edytuj

Pomimo swojej zmniejszającej się liczebności, purpurowe Dziewiątki wciąż chcą walki. Pozostali przy życiu członkowie gangu zgodzili się na otwartą walkę - oni przeciwko Claude'owi i młodszemu bratu D-Ice'a.

Na samym początku, jedziemy pod kryjówkę i pozwalamy bratu D-Ice'a wsiąść do naszego pojazdu. Jeśli nie mamy przy sobie kija bejsbolowego, zabieramy go. Następnie, jedziemy na pole piknikowe Staunton View, wysiadamy z pojazdu, zmieniamy broń na kij bejsbolowy i podchodzimy do celów (do wybicia jest dziewięć Dziewiątek) na tyle, aż oni sami nas zauważą i zaczną na nas nacierać. Wtedy wystarczy stanąć w miejscu i tak długo wciskać klawisz strzału, aż padnie ostatnia Dziewiątka. Brat D-Ice'a może zginąć podczas tej ustawki.

Ciekawostki Edytuj

  • Po wykonaniu tej misji członkowie gangu Dziewiątki nie będą więcej poruszać się po ulicach.
  • Przed misją warto zaopatrzyć się w pełne zdrowie i pancerz, gdyż wtedy ryzyko śmierci Claude'a będzie mniejsze.

  1. Po przejściu tej misji w budce telefonicznej będzie można zacząć ponownie misję Zdążyć przed wybuchem i ją przechodzić nieskończenie wiele razy.
Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Rozróba
D-Ice (III - HUD) W pogoni za kasą