Fandom

GTA Wiki

Rotterdam Tower

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rotterdam Tower (IV).jpg

Rotterdam Tower

Rotterdam Tower – wieżowiec znajdujący się w The Triangle na wyspie Algonquin. Jego prawdziwym odpowiednikiem jest Empire State Building. Jest to najwyższa budowla w Liberty City.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Budynek został wybudowany w latach 1930-1931. Stał się najwyższym budynkiem w mieście i nadal nim jest.

Charakterystyka Edytuj

Rotterdam Tower znajduje się w dzielnicy The Triangle w Algonquin na południe od Star Junction. Budynek znajduje się pomiędzy ulicami Garnet Street, Frankfort Avenue, Hematite Street z głównym wejściem na Denver-Exter Avenue. Budynek posiada osiągalne dla gracza, eleganckie lobby chronione przez dwóch policjantów LCPD z M16, dzięki któremu możemy dostać się windą do obserwatorium.

Obserwatorium znajduje się na 82 piętrze. Możemy zobaczyć z tarasu widokowego panoramę całego miasta. Dodatkowo możemy wejść na iglicę przy użyciu drabin i poobserwować różne ciekawe obiekty przez lornetki (koszt $1). Dodatkowo na budynku znajduje się ozdobny neon z nazwą budynku The top of the world (pol. Dach świata).

W Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony wykonujemy tam misję High Dive oraz jeden skok Base Jumping. W tej grze możemy tam znaleźć także spadochron.

Oprócz dojazdu samochodem do Rotterdam Tower możemy przyjechać metrem wysiadając na stacji Suffolk.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji na konsolę XBOX 360 lecąc helikopterem możemy natknąć się na błąd w teksturach pozwalający na wlecenie do tekstur budynku i możliwość przemieszczania się po Blue Hell. Dzięki temu błędowi możemy bez użycia modyfikacji dostać się do interiorów z różnych misji[1].
  • W GTA IV i w GTA IV:The Lost and Damned wieża w nocy świeci się na czerwono-biało-niebiesko, lecz w GTA IV:The Ballad of Gay Tony świeci się ona na różowo.

Przypisy

  1. możemy to zaobserwować tu lub tu

Więcej w Fandom

Losowa wiki