Fandom

GTA Wiki

Rooftop Rescue!

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Rooftop Rescue!
Rooftop Rescue! (6).jpg
Protagonista podchodzi do grupy wyzwolonych członków Krishny
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Krishna (GTA2 - HUD).gif Krishna
Lokalizacja czerwona budka w Vedic Temple,
Industrial, Anywhere City
Cel odbicie zakładników z gangu Krishna
Nagroda $80 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Krishna
Niezaliczenie śmierć któregoś z członków Krishny,
zniszczenie którejś z limuzyn

Rooftop Rescue! – jedna z siedmiu misji dla Krishny w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Po raz kolejny, gang Zaibatsu porwał kilku członków Krishny, znowu naszym zadaniem będzie ich uwolnienie. Tym razem, są przetrzymywani w garażu na Tower Square. Gdy dotrzemy do jego bramy, okaże się, że jest zamknięta - aby ją otworzyć, będziemy musieli wysadzić w powietrze trzy generatory. Znajdują się one jednak wysoko nad nami. Aby się do nich dostać, także będziemy musieli wejść wyżej; w tym celu idziemy na północ, wchodzimy po schodach na budynek i kładkami dostajemy się nad Tower Square. Na miejscu trzeba będzie trochę poskakać po budynkach; robimy to spokojnie, aby nie spaść. Na dachach znajdziemy kilku strażników - eliminujemy ich, a następnie zajmujemy się generatorami (po jednym koktajlu Mołotowa). Gdy wysadzimy generatory, wracamy tą drogą, którą tu przyszliśmy i podchodzimy do bramy. Wybiegnie z niej kilku członków Krishny. Pójdą oni w stronę budynku leżącego na zachód i wyjdą na niego. Idziemy za nimi, dopóki nie spostrzeżemy blokady drogowej, ustawionej na drodze po naszej lewej stronie. Niszczymy ją, używając koktajli Mołotowa, tym samym sposobem pozbywamy się też gangsterów. Dopiero wtedy kontynuujemy naszą drogę na północ, schodzimy po schodach na dół i wsiadamy do pierwszej limuzyny. Krishna wsiądzie do drugiej, lecz nie pojedzie, dopóki nie zepchniemy z drogi Vanów. Robimy to, a następnie jak najszybciej uciekamy do celu - Conversion House, gdyż nasz poziom respektu u Zaibatsu może wynosić -5, a wtedy używać będą wyrzutni rakiet. Gdy bezpiecznie odeskortujemy limuzynę Krishny do celu, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji i It Was An Accident!, możemy pokierować limuzyną stretch, która jeździła po drogach okręgu Residential. Poza tymi dwoma przypadkami, na drogach okręgu Industrial normalnie nie występuje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki