Wikia

GTA Wiki

Ron Jakowski

Przekierowano z Ron

6203strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Ronald Jakowski
Ron (V).jpg
Występuje w
GTA V
GTA Online
Aka Ron,
Ron Jankowski
Płeć Mężczyzna
Dom Sandy Shores, Blaine County
Narodowość Amerykanin pochodzenia polskiego
Rodzina nieznana żona
Związki Trevor Philips, Wade Hebert, Protagonista GTA Online
Głos David Mogentale

Ronald „Ron” Jakowski – postać występująca w Grand Theft Auto V, najlepszy przyjaciel Trevora Philipsa i jego deuteragonista.

Rockstar oznajmił, że jeżeli jego najlepszego przyjaciela Trevora można porównać do rekina, to Rona możemy porównać do remory. Ma paranoję na punkcie Trevora, jednak jest nim również przerażony. Prowadzi on stację radiową Blaine County Talk Radio.

Ron występuje także w GTA Online. Zapoznaje również gracza z Trevorem Philipsem. Jak większość postaci w tej grze, zleca różne misje graczowi. Misje te często polegają na wspomaganiu Trevor Philips Enterprises, jak i niszczeniu ich konkurencji, gdzie zwykle jest nią The Lost MC (tak jak w przypadku misji zlecanych przez Trevora).

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Skok na Merryweather (Na morzu), Trevor, w trakcie podróży do Sandy Shores, rozmawiając z Franklinem i Michaelem, wspominając Rona, używa nazwiska Jankowski.
  • Numer telefonu Rona to 3285550198. Można go poznać, zabijając Rona w swobodnej rozgrywce (przebywa on często przy przyczepie TrevoraMichaelem lub Franklinem, a po dostaniu od niego SMS-a zadzwonić do niego.
  • W wersji beta miał on na imię Jerry.
  • Ronald prawdopodobnie ma polskie korzenie. Wynika to z faktu, iż ma końcówkę nazwiska „ski” co jest charakterystyczną cechą polskiego nazwiska.
  • W radiu Blaine County Talk Radio, Ron mówi o swoim znajomym, niejakim „Philipie Trevorsie”, w samych superlatywach. Po chwili do radia dzwoni Trevor i każe przestać mu kłamać oraz mówi jakim naprawdę jest zwyrodnialcem.
  • Ron prawdopodobnie cierpi na jakiegoś rodzaju chorobę skóry co dobrze widać w misji Wykolejeni.
  • Po misji Pan Philips możemy tylko raz porozumieć sie z Ronem przez telefon. Będzie wtedy mówić o misji dla Chińczyków.

Więcej od Wikii

Losowa wiki