Fandom

GTA Wiki

Roman's Taxi

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Roman's Taxi
Roman's Taxi (IV).jpg
Roman's Taxi (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV
Typ czterodrzwiowy sedan, taksówka
Producent Albany
Zobacz Esperanto

Roman's Taxi – czterodrzwiowy sedan, występujący w Grand Theft Auto IV. Jest to zmodyfikowane Esperanto, występujące w kolorze czarnym, używane przez firmę taksówkarską Romana Bellica jako taksówka. Od pierwowzoru, różni się kilkoma szczegółami - czerwonym wnętrzem, numerem rejestracyjnym taksówki na bagażniku. Od Esperanto, pojazd ten różni się też parametrami - jest cięższy, o wiele szybszy, lepiej się go prowadzi i nim hamuje. Jest także trochę wytrzymalszy od pierwowzoru, lepiej znosi kolizje.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Roman's Taxi, występujące w misji The Cousins Bellic jest całe czarne, przy innych okazjach jeden z błotników jest w brązowym kolorze.
  • W misji Roman's Holiday (TLaD), Roman's Taxi może zostać przywołana poprzez zadzwonienie pod numer 555-2222 (taki sam numer jest widoczny na reklamie, umieszczonej na tylnym zderzaku taksówki oraz na budynku Express Car Service).
  • Roman's Taxi ma inny odgłos klaksonu, niż Esperanto.
  • Roman's Taxi może zostać przemalowane w Pay 'n' Spray tylko na trzy kolory (czerwony, biały oraz czarny).
  • Po przemalowaniu taksówki z powrotem na kolor czarny, lewy błotnik zmieni kolor z szarego (bądź też czarnego) na jasnobrązowy. Ta zmiana jest nieodwracalna.
  • Tak samo jak Laundromat, taksówka występuje w plikach gry Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony.
  • Według Tavella Clintona, kuzyna Franklina, protagonisty Grand Theft Auto V, taksówki Romana są najgorszymi w historii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki