FANDOM

Gwiazda (1)

Roman's Sorrow – misja w Grand Theft Auto IV, dziesiąta dla Romana Bellica.

Solucja Edytuj

Roman spanikował - prosi o spotkanie z Niko. Jedziemy na miejsce spotkania (alejka przy Hopper Street) i po przerywniku jedziemy do naszej kryjówki. Okazuje się jednak, że stoi w płomieniach. Kolejny przystanek to firma taksówkarska Romana, jednak ta też przestała istnieć. Załamany Roman prosi Mallorie o jakieś lokum dla niego i dla Niko - jedziemy więc do Bohan i podjeżdżamy pod kryjówkę. Po rozmowie kuzynów z Mallorie misja zakończy się, a my dostaniemy nową kryjówkę w Bohan.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz spróbuje ugasić ogień za pomocą armatki wodnej wozu strażackiego, nie uda mu się to.
  • Jeśli gracz zadzwoni po straż pożarną, strażacy zareagują, jakby to był głupi kawał, po czym odjadą, jakby nic się nie stało.
  • Mimo iż od zewnątrz kryjówka i firma taksówkarska wygląda na spalone, gdy przeniesiemy się do ich wnętrz za pomocą trainerów, zauważymy, że wewnątrz kryjówka jest nienaruszona, a firma taksówkarska jest niewiele bardziej uszkodzona.
  • Tuż po ukończeniu misji opłaca się zapisać taksówkę Romana (o ile jechaliśmy nią wraz z Romanem) na parkingu w Bohan, ponieważ po misji zdobycie jej będzie praktycznie niemożliwe (Nie pojawi się w budynku firmy Romana, nie pojawi się już w innych przyszłych misjach, a jeżeli gracz ma wystarczającą przyjaźń z Romanem, aby zamówić u niego taksówkę to po ukończeniu tej misji po poproszeniu Romana o taksówkę przyjedzie po niego Cavalcade, a nie tak jak wcześniej taksówka Romana).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Roman's Sorrow Następna:
Dimitri Rascalov (IV - HUD) Russian Revolution Brucie Kibbutz (IV - HUD) Out of the Closet
Manny Escuela (IV - HUD) Escuela of the Streets