Wikia

GTA Wiki

Roger C. Hole

5617stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Roger C. Hole
Roger C. Hole (LCS)
Występuje w
GTA Liberty City Stories
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1998, Park Belleville, Wyspa Staunton, Liberty City
Dom Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Forelli Family
Biznes burmistrz Liberty City

Roger C. Hole – postać występująca w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, burmistrz Liberty City. Hole był burmistrzem od 1992 roku, wtedy rządził do 1996. W roku 1996 po raz kolejny wybrano go na burmistrza pomimo dwóch skandali. Jednym z jego rywali był Miles O'Donovan.

Historia Edytuj

W roku 1995 Hole został sfotografowany z członkami Forelli Family. W 1997 roku po reelekcji Hole'a został oskarżony o zabezpieczanie leków dla urzędników w zamian za umowy sanitarne. Według oficjalnej strony Grand Theft Auto: Liberty City Stories Hole uprawiał seks z dwiema nieletnimi dziewczynami. Wszczęto później postępowanie przeciw Hole'owi, które anulowano.

Jego głównymi ruchami politycznymi przed rokiem 1998 były takie rzeczy jak: zwiększenie podatków, zwiększenie biurokracji i kosztów utrzymania Liberty City. Hole jest kontrolowany przed dona Forelli Family, Franca. Hole współpracuje również z firmą budowlaną Avery'ego Carringtona, co jest potwierdzone na oficjalnej stronie GTA: Liberty City Stories.

W 1998 roku Hole za poleceniem Franca Forelliego podejmuje próbę aresztowania Salvatore'a Leone'a, który ucieka na Wyspę Staunton, wraz z Tonim Ciprianim. Gdy Salvatore dowiedział się, że Hole współpracuje z Forelli Family, wysyła Toniego, by zabił Hole'a, który w tym czasie biegał po Parku Belleville. Po jego śmierci Rodzina Leone próbuje sprawić, aby to Donald Love został wybrany na burmistrza. Jednakże Love ostatecznie przegrał wybory z Milesem O'Donovanem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwisko przypomina słowo asshole (dupek).
  • Po jego śmierci, nagrobek z jego imieniem i nazwiskiem można znaleźć na cmentarzu na Wyspie Staunton.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki