Wikia

GTA Wiki

Roger C. Hole

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POSTAĆ
Roger C. Hole
Roger C. Hole (LCS)
Występuje w
GTA Liberty City Stories
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1998, Park Belleville, Wyspa Staunton, Liberty City
Dom Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Forelli Family
Biznes burmistrz Liberty City

Roger C. Hole – postać występująca w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, burmistrz Liberty City. Hole był burmistrzem od 1992 roku, wtedy rządził do 1996. W roku 1996 po raz kolejny wybrano go na burmistrza pomimo dwóch skandali. Jednym z jego rywali był Miles O'Donovan.

Historia Edytuj

W roku 1995 Hole został sfotografowany z członkami Forelli Family. W 1997 roku po reelekcji Hole'a został oskarżony o zabezpieczanie leków dla urzędników w zamian za umowy sanitarne. Według oficjalnej strony Grand Theft Auto: Liberty City Stories Hole uprawiał seks z dwiema nieletnimi dziewczynami. Wszczęto później postępowanie przeciw Hole'owi, które anulowano.

Jego głównymi ruchami politycznymi przed rokiem 1998 były takie rzeczy jak: zwiększenie podatków, zwiększenie biurokracji i kosztów utrzymania Liberty City. Hole jest kontrolowany przed dona Forelli Family, Franca. Hole współpracuje również z firmą budowlaną Avery'ego Carringtona, co jest potwierdzone na oficjalnej stronie GTA: Liberty City Stories.

W 1998 roku Hole za poleceniem Franca Forelliego podejmuje próbę aresztowania Salvatore'a Leone'a, który ucieka na Wyspę Staunton, wraz z Tonim Ciprianim. Gdy Salvatore dowiedział się, że Hole współpracuje z Forelli Family, wysyła Toniego, aby zabił Hole'a, który biegał sobie po Parku Belleville. Po jego śmierci Rodzina Leone próbuje sprawić, aby to Donald Love został wybrany na burmistrza. Jednakże Love ostatecznie przegrał wybory z Milesem O'Donovanem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwisko przypomina słowo asshole (dupek).
  • Po jego śmierci, nagrobek z jego imieniem i nazwiskiem można znaleźć na cmentarzu na Wyspie Staunton.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki