Wikia

GTA Wiki

Rockford

Dyskusja0
5442strony na
tej wiki
Rockford (III)

Widok na dzielnicę Rockford - z placu budowy Staunton Plaza

Przystań promów w Rockford (LCS)

Przystań promów w Rockford

Rockford – dzielnica, położona w północno-wschodniej części wyspy Staunton w Liberty City. Graniczy z Fort Staunton i kampusem Liberty od południa oraz z Aspatrią od zachodu.

Rockford, podobnie jak Aspatria, nie jest zbytnio zagospodarowaną dzielnicą. Większość jej powierzchni zajmuje skaliste wybrzeże. Najważniejszym miejscem w dzielnicy jest Szpital Ogólny Carson, razem z przyległym mu parkingowi zajmujący południowo-zachodnią jej część.

Pozostałe punkty zainteresowania w dzielnicy różnią się między GTA III a Liberty City Stories. W 1998 roku, na północy dzielnicy położona była przystań promowa, łącząca wyspę Staunton z Portland. Trzy lata później, kiedy promy zostały zlikwidowane, miejsce przystani zajął posiadany przez Phila Cassidy'ego sklep Towary Wojskowe.

Między 1998 a 2001 rokiem, w bliskim sąsiedztwie szpitala wybudowany został wjazd do tunelu Porter (w czasie akcji GTA: Liberty City Stories wciąż jest budowany). Pod dzielnicą znajduje się także stacja metra, do której wejście położone jest po drugiej stronie ulicy od szpitala Carson.

Biznesy Edytuj

2000

Więcej od Wikii

Losowa wiki