Fandom

GTA Wiki

Rocco Pelosi

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Rocco Pelosi
Rocco Pelosi (TBGT).jpg
Występuje w
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Aka Rock
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1980 r. w Little Italy, Algonquin
Zmarł w 2013 w Los Santos
Narodowość Amerykanin włoskiego pochodzenia
Rodzina Vincenzo Pelosi (wujek)
Związki Vincenzo Pelosi, Gracie Ancelotti, Giovanni Ancelotti, Rodzina Ancelotti, Anthony Prince, Luis Lopez, Evan Moss, Sharon Morton, Gianni, Solomon Richards, Milton McIlroy, Anton Beaudelaire
Pojazdy Caddy
Biznes kredyty, branża filmowa
Głos Greg Siff
Rocco Pelosi (V).jpg

Rocco w GTA V

Rocco Pelosi – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony i Grand Theft Auto V.

Biografia Edytuj

Rocco jest wyższym członkiem Rodziny Ancelotti. Daleki krewny Gracie Ancelotti. Często jest widziany ze swoim wujkiem Vincenzem, bardziej znanym jako Vince.

Pierwszy raz widzimy go, gdy przyszedł odebrać pieniądze od Anthony'ego Prince'a. Rocco nie lubi Tony'ego, nazywa go „pedałem” lub „pedziem” nabijając się z jego orientacji seksualnej. Gdy poznaje Luisa dowiadujemy się, że jest on rasistą.

Luis nie przepada za Rocco, ponieważ myśli, że sprzeczka z triadami była ustawiona przez Rocco by zabić Luisa i Tony'ego. Rocco nie wie o problemach finansowych Tony'ego dlatego myśli, że Tony zarabia bardzo dużo w klubie Maisonette 9 i dziwi się że nie stać go na spłatę długów.

Po wykupieniu diamentów poprzez Tony'ego porywacze Gracie chcieli posiąść diamenty. Giovanni Ancelotti próbuje załagodzić sytuację między Bulgarinem a Tonym.

Rocco przychodzi z Vince'em, by zabić Tony'ego. Daje Luisowi pistolet Vince'a, by zabił go Tony'ego. Luis waha się i ostatecznie zabija Vince'a, oraz ma chęć, by zabić Rocco, jednak Tony go powstrzymał, a wcześniej wymieniony ucieka.

Po zabiciu Bulgarina przez Luisa Rocco ucieka z Liberty City do Los Santos. Tam znajduje pracę jako „menadżer” aktorów, wymuszając na konkurencyjnych studiach filmowych odstąpienie od ich kontraktów na korzyść studia dla którego pracował. Gdy Michael chce porwać aktorów, dochodzi do walki na pięści między nim a Rocco. Po pewnym czasie Rocco wraz ze swoim przyjacielem, Giannim, przychodzi do studia Solomona by się zemścić, jednak wtedy przychodzi Michael i Rocco wraz z Giannim zaczyna uciekać. Solomon mówi Michaelowi, by zajął się nimi zajął. Obaj giną podczas ucieczki przed Michaelem.

Występowanie w misjach Edytuj

The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości postaci występujących w GTA IV, GTA TLAD i GTA TBOGT, Rocco nie jest zapisany w bazie danych LCPD.
  • Rocco jest jednym z trzech antagonistów, którzy nie zamierzają bezpośrednio zabić protagonisty. Pozostałymi są Ryder i Miguel.

Więcej w Fandom

Losowa wiki