Wikia

GTA Wiki

Rocco Pelosi

Dyskusja0
5404strony na
tej wiki
POSTAĆ
Rocco Pelosi
Rocco Pelosi (TBGT)
Występuje w
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Aka Rock
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Little Italy, Algonquin
Zmarł w 2013 w Los Santos
Narodowość Amerykanin włoskiego pochodzenia
Związki Gracie Ancelotti, Wujek Vince, Rodzina Ancelotti, Anthony Prince, Luis Lopez, Giovanni Ancelotti, Evan Moss, Sharon Morton, Gianni, Solomon Richards
Pojazdy Caddy
Biznes kredyty, branża filmowa
Głos Greg Siff

Rocco Pelosi – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony i Grand Theft Auto V. Wyższy członek Rodziny Ancelotti. Daleki krewny Gracie Ancelotti, najczęściej widziany jest z jego Wujkiem Vincem.

Pierwszy raz widzimy go, gdy przyszedł odebrać pieniądze od Anthony'ego Prince'a. Rocco nie lubi Tony'ego, nazywa go "pedałem" lub "pedziem" nabijając się z jego orientacji seksualnej. Gdy poznaje Luisa dowiadujemy się, że jest on rasistą.

Luis nie przepada za Rocco, ponieważ myśli, że sprzeczka z triadami była ustawiona przez Rocco aby zabić Luisa i Tony'ego. Rocco nie wie o problemach finansowych Tony'ego dlatego myśli, że Tony zarabia bardzo dużo w klubie Maisonette 9 i dziwi się że nie stać go na spłatę długów.

Rocco Pelosi (V)

Rocco w GTA V

Po wykupieniu diamentów poprzez Tony'ego porywacze Gracie chcieli posiąść diamenty. Giovanni Ancelotti próbuje załagodzić sytuację między Bulgarinem a Tonym.

Rocco przychodzi z Wujkiem Vince aby zabić Tony'ego. Daje pistolet Luisowi aby go zabił. Luis waha się i ostatecznie zabija Wujka Vince'a, oraz ma chęć, by zabić Rocco, jednak Tony go powstrzymał, a wcześniej wymieniony ucieka.

Po zabiciu Bulgarina przez Luisa Rocco ucieka z Liberty City do Los Santos. Tam znajduje pracę jako "menadżer" aktorów, wymuszając na konkurencyjnych studiach filmowych odstąpienie od ich kontraktów na korzyść studia dla którego pracował. Gdy Michael chce porwać aktorów, dochodzi do walki na pięści między nim a Rocco. Po pewnym czasie przychodzi do studia Solomona by się zemścić, jednak wtedy przychodzi Michael i Rocco zaczyna uciekać. Producent mówi Michaelowi by zajął się Pelosim. Rocco ginie podczas ucieczki przed Michaelem.

Występowanie w misjach Edytuj

The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto V

Więcej od Wikii

Losowa wiki