Fandom

GTA Wiki

Rhapsody

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Rhapsody
Rhapsody (V).jpg
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Typ dwudrzwiowy hatchback
Producent Declasse
Przypomina AMC Gremlin
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage

Rhapsody – dwudrzwiowy hatchback, występujący w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto V. przypomina trochę AMC Gremlina

Jego parametry w GTA IV bardzo przypominają parametry Blisty Compact. Rhapsody jest jednak trochę wolniejsze i posiada napęd na tylne koła. Pojazd ten, najczęściej, można spotkać w Alderney i Bohan. W każdym pojeździe tego typu zamontowany jest alarm.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV

  • Unikalny, jasno-niebieski Rhapsody stoi naprzeciwko klubu Jouster po rozpoczęciu misji Off Route.

Grand Theft Auto V

CiekawostkiEdytuj

  • W grze Driver: Parallel Lines z 2006 roku istnieje podobny pojazd również o nazwie Rhapsody.
  • Pojazd jest nawiązaniem do filmu Świat Wayne'a, gdzie Garth, jeden z bohaterów posiada AMC Pacera, w którym w słynnej początkowej scenie filmu jest grana piosenka Bohemian Rhapsody zespołu Queen. W GTA V można w Los Santos Customs kupić ozdobne płomienie na boku samochodu, by wyglądał jak AMC Pacer z filmu.
  • Pojazd używa wnętrze Stalliona. Jednak w TLaD nieznane zdjęcie przyklejone na desce rozdzielczej zostaje zastąpione zdjęciem Wayne'a i Gartha z wyżej wspomnianego filmu. W GTA V zdjęcie jest wymazane.
  • Unikalny jasno-niebieski kolor Rhapsody dostępny po rozpoczęciu misji Off Route, może być nawiązaniem do utworu Rhapsody in Blue (pl.Błękitna rapsodia) autorstwa George'a Gershwina.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki