Wikia

GTA Wiki

Reni Wassulmaier

Dyskusja0
5082strony na
tej wiki
POSTAĆ
Reni Wassulmaier
Reni Wassulmaier (VCS)
Występuje w
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Płeć Mężczyzna
Narodowość Niemiec/Niemka
Związki Victor Vance, Lance Vance, Phil Collins, Diego Mendez, Ricardo Diaz, Gonzalez, Barry Mickelthwaite, Frankie
Pojazdy unikatowy czerwono - żółty Comet
Biznes reżyser
Głos Barbara Rosenblat

Reni Wassulmaier – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Reni jest transseksualistą niemieckiego pochodzenia oraz reżyserem. W 1984 roku był po trzech operacjach zmiany płci, od czasu do czasu ćpał narkotyki, produkował również jeden thriller w Vice City. Kiedy go poznajemy jest mężczyzną, jednak mówi o sobie jak o kobiecie, np. we fragmencie misji So Long Schlong.

W misji Accidens Will Happen mówi, że jest uniwersalny. Jego imię również jest uniwersalne. Imię "Reni" w Niemczech jest przeznaczone dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Reni wygląda jak kobieta, a do misji In the Air Tonight jest mężczyzną.

Victor Vance poznaje Reni przez Lance'a Vance'a, kiedy ten robił z nim "śnieżny" interes. Wtedy też Reni brakowało jednego mężczyzny do kręcenia sceny ataku armii zombie w centrum handlowym Vice Point Mall. Potem Reni zostaje zleceniodawcą Victora i prosi go m.in o pomoc Philowi Collinsowi w ratowaniu jego koncertu oraz przy kręceniu dodatkowych scen do thrillera. Później Reni pomaga Victorowi polecając go Ricardowi Diazowi, przez co sam naraża się Diegowi Mendezowi. Wtedy dla swojego bezpieczeństwa po raz czwarty przechodzi operację zmiany płci w szpitalu w Ocean Beach i odlatuje do Niemiec z lotniska Escobar.

Po jakimś czasie powraca do Ameryki i w 1998 roku Reni jest także prowadzącym radia Flashback FM w Liberty City, gdzie mówi obszernie o własnych doświadczeniach seksualnych. Mówi również, że została prostytutką.

W Grand Theft Auto V posiada on(a) własną gwiazdę na Alei Gwiazd.

Ciekawostki Edytuj

  • Reni nosi strój podobny do tego, w jakim Michael Jackson występował w teledysku Thriller. Jest to kolejne nawiązanie do popularnych artystów lat 80.
  • Reni jest jedynym transseksualistą w serii Grand Theft Auto.
  • Reni jest również jedyną postacią w serii urodzoną w Niemczech.

Występowanie w misjach Edytuj

Reni Wassulmaier (VCS - art)
Artwork Reni Wassulmaier

Więcej od Wikii

Losowa wiki