FANDOM

POJAZD
Regina
Regina (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Typ czterodrzwiowe kombi
Producent Dundreary
Przypomina Chevrolet Caprice Kombi (1984-88; uniw. 3D),
Pontiac Bonneville (1965-70; uniwersum HD)
Tuning TransFender (SA),
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Regina – czterodrzwiowe kombi występujące w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto V.

W uniwersum 3D, Regina przypomina Chevroleta Caprice z lat 1984-88 (wersję kombi). Osłona chłodnicy przypomina tą z Pontiaca Parisienne z połowy lat 80. W przeciwieństwie do tych wozów, Regina ma napęd na przednie koła.

W GTA IV: The Lost and Damned i GTA V, Regina jest produkowana przez firmę Dundreary. Przypomina kombi z lat 60., jego boki przypominają boki Chevroleta Impali z lat 1965-70. Tył przypomina ten z Pontiaca Bonneville z połowy lat 60.

Przyspieszenie Reginy jest średnie, a prędkość maksymalna niezadowalająca. Regina ma napęd na przednie koła, napędzana jest silnikiem V8. Niezbyt dobrze się prowadzi, hamulce są średnie.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Najczęściej pojawia się w Małym Haiti, Małej Hawanie i Downtown.

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Występuje głównie na terenach wiejskich.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA: San Andreas Regina ma za małą przednią szybę.
  • W grze Bully i Bully: Scholarship Edition, podczas uczęszczania na lekcję Shop (podczas wszystkich pięciu podejść) w garażu można znaleźć Stalliona i Reginę z GTA Vice Ctiy i GTA San Andreas, co widać na tej grafice.
    • Dodatkowo Regina ma rejestrację VC615 co może sugerować, że jest zarejestrowana w Vice City.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki