Reflektor

6721stron na

Gwiazda (1).png
MISJA
Reflektor
(ang. G-spotlight)
Reflektor (24).jpg
"Dzieło" Tommy'ego
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Studio filmowe (VC - HUD).gif Studio filmowe
Lokalizacja Studio filmowe na Wyspie Prawn, Vice City
Cel promocja nowego filmu z Candy
Nagroda $8 000,
studio generuje dochód do $7 000 dziennie
Wymagania Facet imieniem Martha
Odblokowuje W obronie własności[1],
Punkt kontrolny - Downtown[2]
Niezaliczenie zbyt późne zapalenie reflektora (godzina 7:00)

Reflektor – czwarta i ostatnia misja zlecana w Grand Theft Auto: Vice City w Studiu filmowym.

Solucja Edytuj

Musimy w jakiś sposób wypromować nowy film Candy Suxxx. Steve daje nam natchnienie - musimy przestroić miejski reflektor tak, aby pokazywał na ścianie jednego z wieżowców "reklamę" nowego filmu.

Na wykonanie całej misji mamy dokładnie 14 minut - od godziny 17 do 7. Aby w ogóle dostać się do reflektora, będziemy musieli przejechać do niego po dachach dużej części Downtown. Na samym początku, zabieramy PCJ-600, zaparkowane przy wjeździe do studia i jedziemy pod jeden z drapaczy chmur we wschodniej części dzielnicy. Wjeżdżamy w różowy znacznik. Następnie, wjeżdżamy po schodach na górę i do biura. Podjeżdżamy do windy i wjeżdżamy nią na jedno z wyższych pięter. Skręcamy w prawo i wjeżdżamy w znacznik.

Aby dostać się do reflektora, będziemy musieli zaliczyć dziewiętnaście punktów na kilkunastu dachach. Zostanie nam pokazane okno, przez które będziemy musieli wyskoczyć. Bierzemy rozpęd i robimy to - przy okazji, zaliczymy jeden z wyjątkowych skoków. Jeżeli skok nam nie wyjdzie i spadniemy na ulicę, możemy wrócić do windy i spróbować ponownie. Kierujemy się po dachach na zachód; gdy dotrzemy na dach Schuman Health Care Center, skręcamy w prawo, bierzemy większy rozpęd i przeskakujemy nad ulicą; zaliczymy tym samym drugi wyjątkowy skok w tej misji.

Mniej więcej w połowie trasy, doskoczymy do budynku, z którego opadnie drabina. Tak więc, jeśli zepsujemy któryś z kolejnych skoków, nie będziemy musieli wracać do początku trasy; wystarczy że wrócimy tutaj. Kierujemy się dalej, po kilku mniejszych dachach, trafimy na dłuższy - jest to ostatni skok, bierzemy przed nim większy rozpęd. Tym skokiem wykonamy również trzeci wyjątkowy skok w tej misji. Wylądujemy na dachu z reflektorem - teraz wystarczy już tylko zejść z motocykla i podejść do reflektora. Tommy przeprogramuje go na wyświetlanie na pobliskim budynku reklamy filmu. Dodatkowo, z budynku opadną schody - będziemy mogli nań wejść, kiedy będziemy chcieli.

Pomoc w misji Edytuj

Przykładowe przejście misji — prostsza metoda

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Reflektor Następna:
Studio filmowe (VC - HUD).gif Facet imieniem Martha Drukarnia (VC - HUD).gif W obronie własności

Przypisy

  1. Misja ta może, lecz nie musi odblokowywać W obronie własności, jednakże aby owa misja została odblokowana, gracz musi wykonać kilka misji, wśród których znajduje się właśnie "Reflektor".
  2. Po ukończeniu Reflektora w odpowiednim miejscu miejscu pojawi się Sparrow umożliwiający rozpoczęcie Punktu kontrolnego, jednak teoretycznie misję tę można rozpocząć już wcześniej, pod warunkiem, iż zdobędzie się Sparrowa i uda na miejsce rozpoczęcia konkurencji.