FANDOM

Gwiazda (1)
MISJA
Reflektor
(ang. G-spotlight)
Reflektor (24)
"Dzieło" Tommy'ego
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Studio filmowe (VC - HUD) Studio filmowe
Lokalizacja Studio filmowe na Wyspie Prawn, Vice City
Cel promocja nowego filmu z Candy
Nagroda $8 000,
studio generuje dochód do $7 000 dziennie
Wymagania Facet imieniem Martha
Odblokowuje W obronie własności[1],
Punkt kontrolny - Downtown[2]
Niezaliczenie zbyt późne zapalenie reflektora (godzina 7:00)

Reflektor – czwarta i ostatnia misja zlecana Tommy'emu Vercetti'emu w Grand Theft Auto: Vice City od Studia filmowego.

Solucja Edytuj

Musimy w jakiś sposób wypromować nowy film Candy Suxxx. Steve daje nam natchnienie - musimy przestroić miejski reflektor tak, aby pokazywał na ścianie jednego z wieżowców "reklamę" nowego filmu.

Na wykonanie całej misji mamy dokładnie 14 minut - od godziny 17 do 7. Aby w ogóle dostać się do reflektora, będziemy musieli przejechać do niego po dachach dużej części Downtown. Na samym początku, zabieramy PCJ-600, zaparkowane przy wjeździe do studia i jedziemy pod jeden z drapaczy chmur we wschodniej części dzielnicy. Wjeżdżamy w różowy znacznik. Następnie, wjeżdżamy po schodach na górę i do biura. Podjeżdżamy do windy i wjeżdżamy nią na jedno z wyższych pięter. Skręcamy w prawo i wjeżdżamy w znacznik.

Aby dostać się do reflektora, będziemy musieli zaliczyć dziewiętnaście punktów na kilkunastu dachach. Zostanie nam pokazane okno, przez które będziemy musieli wyskoczyć. Bierzemy rozpęd i robimy to - przy okazji zaliczymy jeden z wyjątkowych skoków. Jeżeli skok nam nie wyjdzie i spadniemy na ulicę, możemy wrócić do windy i spróbować ponownie. Kierujemy się po dachach na zachód; gdy dotrzemy na dach Schuman Health Care Center, skręcamy w prawo, bierzemy większy rozpęd i przeskakujemy nad ulicą; zaliczymy tym samym drugi wyjątkowy skok w tej misji.

Mniej więcej w połowie trasy doskoczymy do budynku, z którego opadnie drabina. Tak więc, jeśli zepsujemy któryś z kolejnych skoków, nie będziemy musieli wracać do początku trasy; wystarczy że wrócimy tutaj. Kierując się dalej, po kilku mniejszych dachach, trafimy na dłuższy - jest to ostatni skok, bierzemy przed nim większy rozpęd. Tym skokiem wykonamy również trzeci wyjątkowy skok w tej misji. Wylądujemy na dachu z reflektorem - teraz wystarczy już tylko zejść z motocykla i podejść do reflektora. Tommy przeprogramuje go na wyświetlanie na pobliskim budynku "reklamy" filmu. Dodatkowo, z budynku opadną schody - będziemy mogli nań wejść, kiedy będziemy chcieli.

Metoda alternatywna Edytuj

Jeśli skakanie po dachach jest za trudne, zamiast PCJ-600 można użyć Mavericka z naszej kryjówki koło stadionu albo policyjnego helikoptera stojącego na dachu posterunku niedaleko budynku z windą i po prostu podlatywać do każdego znacznika.

Uwagi Edytuj

W tej misji PCJ-600 po każdym skoku będzie się uszkadzał. Jeśli wstawimy go do garażu w choćby Hyman Condo, nie naprawi się. Wówczas będziemy musieli szybko skołować sobie innego PCJ'a lub skorzystać z podanej wyżej - drugiej metody.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przykładowe przejście misji — prostsza metoda

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Reflektor Następna:
Studio filmowe (VC - HUD) Facet imieniem Martha Drukarnia (VC - HUD) W obronie własności

Przypisy

  1. Misja ta może, lecz nie musi odblokowywać W obronie własności, jednakże aby owa misja została odblokowana, gracz musi wykonać kilka misji, wśród których znajduje się właśnie "Reflektor".
  2. Po ukończeniu Reflektora niedaleko wejścia do biura pojawi się Sparrow umożliwiający rozpoczęcie Punktu kontrolnego, jednak teoretycznie misję tę można rozpocząć już wcześniej, pod warunkiem, iż zdobędzie się Sparrowa i uda na miejsce rozpoczęcia konkurencji.