Wikia

GTA Wiki

Ray Boccino

5518stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Raymond Boccino
Ray Boccino (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Aka Ray
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1976 w Westdyke, Alderney
Zmarł w 2008 w Algonquin
Dom Algonquin, Liberty City
Narodowość Amerykanin pochodzenia włoskiego
Związki Pegorino Family, The Lost Brotherhood, Niko Bellic, Johnny Klebitz, Jimmy Pegorino
Pojazdy Oracle
Biznes Drusilla's (właściciel)
Głos Joe Barbara

Raymond „Ray” Boccino (1976-2008) - postać występująca w Grand Theft Auto IV i The Lost and Damned. Jest caporegime rodziny Pegorino.

Opis Edytuj

Po zapoznaniu się z Niko zleca mu pierwsze zadanie - zabicie Teddy'ego Benavideza. Następnie każe mu (wraz z Lucą, Johnnym i Josephem) odzyskać diamenty skradzione Anthony'emu Prince'owi, ukryte w workach na śmieci, znajdujące się w różnych częściach miasta. Po odzyskaniu diamentów, ekipa pracująca z Niko kradnie diamenty, więc Niko znów musi je odzyskać. Później, razem z Johnnym Klebitzem, wysyła go na transakcję diamentów między nimi a członkami Jewish Mob (Isaacem i Morim). Transakcja jednak została przerwana przez Luisa Lopeza. Johnny zabrał pieniądze, a Luis diamenty, z kolei Niko uciekł z pustymi rękami. W odwecie, Ray porywa członka The Lost - Jima Fitzgeralda. Jim jednak został odbity przez Johnny'ego Klebitza. Szukając zemsty, Ray wysyła Niko, by zabił Klebitza. Zamiast tego zostaje zabity Fitzgerald, a Klebitz przeżywa. Johnny planuje zemstę, jednak pewien kongresmen - Thomas Stubbs mówi mu, że rodzina Pegorino jest pod obserwacją i że „połowa tej organizacji może zostać zabita lub zaaresztowana w ciągu miesiąca”.

W międzyczasie, Isaac Roth (jeden z kupców diamentów), grozi Rayowi śmiercią. Ray zaś, wysyła Niko by go zabił. Trochę później, Boccino oddaje Bellicowi mieszkanie w Alderney City. Zostaje zabity przez Niko na zlecenie Jimmy'ego Pegorino, ponieważ doniósł na niego policji.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli w misji Pest Control gracz zmusi Raya do opuszczenia pojazdu, ten zacznie atakować go strzelbą bojową.
  • W wersji beta jego imię i nazwisko prawdopodobnie brzmiało Raymond Alberga.
  • Nieznany jest powód, dla którego Ray chciał wydać Jimmy'ego Pegorino policji.

Więcej od Wikii

Losowa wiki