Wikia

GTA Wiki

Rancher

Dyskusja0
5402strony na
tej wiki
POJAZD
Rancher
Rancher (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA IV
GTA V
Typ terenowy (VC, SA, IV),
pick-up (wersja IV)
Producent Declasse
Przypomina Chevrolet K5 Blazer (1981-91; VC, SA),
Chevrolet K5 Blazer (1989-91; IV)
Tuning TransFender

Rancher – samochód terenowy (w GTA IV występuje także wersja będąca pick-upem) występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V(jako Rancher XL).

Jest średniej wielkości SUV-em, przystosowanym do jazdy terenowej (duże koła, wysokie zawieszenie). Chociaż jest dosyć duży, może pomieścić jedynie dwóch pasażerów, tylna jego część nie jest przeznaczona do przewozu pasażerów. Rancher przypomina Chevroleta K5 Blazer z lat 1981-91 (z dodanymi kierunkowskazami i innymi światłami przednimi). W GTA IV, Rancher przypomina nowsze wersje tegoż Chevroleta — z lat 1989-91. Tylne światła przypominają te z Forda Bronco z lat 1980-96. W GTA IV, Rancher jest produkowany przez firmę Declasse.

W GTA: San Andreas, Rancher jest jednym z lepszych SUV-ów. Ma średnie parametry, sterowanie powyżej średniej i bardzo dobre prowadzenie w terenie. W GTA IV, Rancher nie jest tak dobry, jak w poprzednich grach. Ma sterowanie poniżej średniej, gorzej prowadzi się w terenie.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Regularnie pojawia się na terenach wiejskich oraz pustynnych.
  • Zaparkowany w garażu w południowo-zachodniej części farmy w Blueberry Acres (tylko, jeżeli wymagany do eksportu).
  • Dostępny do kupienia przy dźwigu w Easter Basin, po ukończeniu list eksportowych (za $32 000).
  • Zaparkowany przy budynku, na północny wschód od kamieniołomów, a na wschód od Cluckin' Bell w Bone County.
  • Zaparkowany między przyczepami, na północ od Ammu-Nation w Bone County.
  • Można go uzyskać poprzez wpisanie kodu jqntdmh.

Grand Theft Auto IV

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA: Vice City, w czasie misji Tor testowy w czwartej i każdej następnej próbie bicia rekordu pojawia się Rancher w unikatowym, czarnym kolorze. Za jego kierownicą siedzi ochroniarz DBP Security, uzbrojony w pałkę policyjną. Pojazd ten wyróżnia się jedynie kolorem - wszystkie pozostałe właściwości, takie jak przyspieszenie czy szybkość maksymalna, są niezmienione.
  • W GTA: San Andreas podczas misji Przynęta jedziemy unikalnym (FP, EP, DP) Rancherem z przyciemnionymi szybami. Model nazywa się rnchlure. Tego wozu nie możemy eksportować w dokach. Nie można również eksportować wozu zdobytego za pomocą kodów.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki