FANDOM

POJAZD
RC Cam
RC Cam (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ zwykły, dwuosobowy
Tuning brak
Zobacz Pojazdy RC

RC Cam – mała doniczka, która jest zaliczana do pojazdów, występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Można nią jeździć, jak normalnym pojazdem, jest wolna i ma trudne sterowanie.

Chociaż Rockstar stworzył jej model i parametry, nie wiadomo, do czego miałaby się nadawać. Najprawdopodobniej służył on do beta testów gry. RC Cam nie występuje w żadnej misji, nie można jej nigdzie spotkać. Jedynym sposobem na jej zdobycie jest użycie trainera. Chociaż posiada w nazwie RC, nie jest to pojazd sterowany radiowo - jest to „zwykły” pojazd dwuosobowy. Gdy CJ spróbuje wsiąść do „doniczki”, otworzy niewidzialne drzwi i usiądzie na niewidzialnym siedzeniu. RC Cam porusza się też niczym poduszkowiec, ale tylko na drogach.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli wjedziemy nią w jakiś pojazd lub przechodnia, doniczka przeniknie przez dany obiekt oraz go nie naruszy.
  • W nocy zostaną w niej uruchomione światła przednie, a przy hamowaniu światła tylne.
  • Dodatkowo za pomocą kodu speedfreak jesteśmy w stanie w niej zainstalować nitro, które będzie lecieć z niewidzialnej rury wydechowej.

Linki zewnętrzneEdytuj

Filmik przedstawiający jazdę na doniczce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki