Fandom

GTA Wiki

RC Bandit

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
RC Bandit
Bandziorek, Model śmigłowca[1]
RC Bandit (SA).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
Typ zdalnie sterowany (RC) samochodzik
Producent Toyz'n The'Hood (III, LCS)
Tuning brak
Zobacz Pojazdy RC

RC Bandit – zdalnie sterowany samochodzik występujący w Grand Theft Auto III (jako Bandziorek, ang. RC Bandit), Grand Theft Auto: Vice City (jako Model śmigłowca[1], ang. RC Bandit), Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

We wszystkich wystąpieniach, RC Bandit jest używany jako wyścigówka lub bomba. Wygląd pojazdu (wygląda jak samochód rajdowy) pozostał niezmieniony w GTA III, Vice City i San Andreas, jednak w Liberty City Stories występuje jako mały monster truck.

W GTA III RC Bandit występuje tylko w jednym kolorze, w innych grach dodano również m.in.: kolory czerwony, niebieski, żółty i zielony. W GTA: San Andreas, została usunięta z niego antena, występująca w innych grach.

Tak jak można było się spodziewać, RC Bandit jest bardzo mały i lekki, bardzo wrażliwy na uderzenia innych pojazdów, ale na przechodni już nie, ponieważ przez nich przenika. Ma niską prędkość maksymalną, lecz bardzo dobre przyspieszenie. W GTA Liberty City Stories, razem ze zmianą wyglądu dokonano zmiany parametrów; RC Bandit nadal jest lekki, lecz lepiej radzi sobie w terenie i jest trochę szybszy.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Nazwa "Model śmigłowca" jest błędem w tłumaczeniu, Cenega pomyliła ścieżkę RCBANDT ze ścieżką RCRAIDE. W ścieżce RCRAIDE znajduje się tekst, który powinien być przypisany do RC Bandita - Model samochodu.

CiekawostkiEdytuj

  • W GTA III Bandziorek ma takie same koła jak samochody sportowe (np. Banshee), w GTA: Vice City ma takie same koła jak Phoenix lub Stinger, w GTA: San Andreas ma takie same koła jak Bullet z wersji beta tej gry, a w GTA: Liberty City Stories koła RC Bandita są takie same jak u Cheetaha.

Więcej w Fandom

Losowa wiki