Fandom

GTA Wiki

Punkt zapisu

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Punkt zapisu (VC).jpg

Punkt zapisu w GTA: Vice City, w hotelu Ocean View.

W serii GTA, gracz nie ma możliwości zapisu poprzez menu gry, aby to zrobić, musi odwiedzić jeden z punktów zapisu.

Po raz pierwszy w serii, zapisu gry można było dokonać w Grand Theft Auto 2. Gracz zapisywał grę, wchodząc do jednego z kościołów w centralnej części każdej z dzielnicy Anywhere City. Aby można było zapisać grę, należało mieć przy sobie $50 000.

Punkty zapisu w Grand Theft Auto III przestały być płatne, dodatkowo każda z nich posiadała garaż. W każdej z trzech części miasta, w miarę postępu w grze, odblokowywała się kryjówka. W GTA: Vice City i grach późniejszych, kryjówki zaczęły oferować np. zmianę ubrania.

Ikony zapisu zostały wprowadzone w GTA Vice City, i od tej pory należało w nią wejść aby dokonać zapisu. W każdej z gier ikonki są inne; przedstawiają popularne wówczas nośniki danych.

  • W GTA Vice City (połowa lat 80.), ikonki zapisu to różowe ikonki kasety magnetofonowej.
  • W GTA San Andreas (początek lat 90.), ikonki zapisu wyglądają jak dyskietka 3,5", na etykiecie mają logo gry.
  • W GTA Liberty City Stories (koniec lat 90.), ikonki zapisu przedstawione są jako płyty CD.
  • W GTA Vice City Stories (początek/połowa lat 80.), ikonki zapisu przedstawione są jako dyskietki 5,25" z logo gry na etykiecie.

W uniwersum HD, ikonki zostały zastąpione łóżkami (GTA IV) i krzesłami/fotelami (GTA Chinatown Wars).

Zobacz też Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki