Fandom

GTA Wiki

Punkt Charlie

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Punkt Charlie
(ang. Checkpoint Charlie)
Punkt Charlie (4).jpg
Tommy zabiera jedną z paczek używając skoczni
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Stocznia (VC - HUD).gif Stocznia
Lokalizacja Stocznia w Viceport, Vice City
Cel zebranie paczek łodzią
Nagroda $5 000 – $15 000[1],
stocznia generuje dochód do $2 000 dziennie
Wymagania Stocznia
Odblokowuje W obronie własności[2]
Niezaliczenie upłynięcie limitu czasu
Punkt Charlie (mapa).png

Trasa przepłynięcia łodzią

Punkt Charlie – misja w Grand Theft Auto: Vice City, jedyna dla stoczni. Aby ją zacząć, należy po kupnie stoczni wsiąść do jednej z łodzi podstawionych w dokach (Cuban Jetmax lub Squalo).

Solucja Edytuj

Do misji lepszą łodzią wydaje się być Squalo - jest szybszy od Cuban Jetmaxa. Ma to znaczenie szczególnie, gdy wykonujemy misję po raz wtóry (gdy mamy zmniejszony czas i zmienione warunki pogodowe). Po wejściu do łodzi misja zacznie się automatycznie.

Zabieramy kolejno trzy paczki znajdujące się mniej więcej w prostej linii na wprost, następnie skręcamy w prawo za zniszczonym drewnianym domkiem i zabieramy następne dwie paczki. Uczyniwszy to, zawracamy i śmigamy po następne paczki. Później musimy przygotować się do trzech skoków - dwie skocznie są w linii prostej, trzecia jest przesunięta na lewo od poprzedniej. Musimy na nie wjechać na tyle szybko, żeby łódź nie osiadła na molo, i na tyle wolno, żeby móc ją nakierować na następną rampę. Zeskoczywszy z ostatniej odskoczni czeka nas w miarę prosta droga - płyniemy prosto, za mostem robimy skręt w prawo i po zebraniu 1 paczki płyniemy rzeką oddzielającą dwie części Vice Point, cały czas zbierając paczki, jakie tam napotkamy. Gdy będziemy dopływali do klubu golfowego Leaf Links, robimy skręt w lewo, opływamy jedną z wysp należących do klubu i zabieramy następną paczkę, a następnie skręcamy w prawo. Zebrawszy dwie paczki czynimy skręt w prawo. Tam na prostej drodze znajdziemy 3 paczki, które musimy skolekcjonować, a następnie dosyć mocno skręcamy w lewo, gdzie znajdujemy ostatnią paczkę.

Ciekawostki Edytuj

Ponowne wykonanie misji Edytuj

Po wykonaniu misji, można ją powtórzyć nieskończoną ilość razy. Są jednak pewne różnice w stosunku do misji pierwotnej.

# Czas Nagroda Warunki pogodowe
1 2:30 $5 000 słoneczna pogoda
2 2:25 $6 000 słoneczna pogoda
3 2:20 $7 000 mglisto
4 2:15 $8 000 deszczowo i burzowo
5 2:10 $9 000 deszczowo i burzowo
6 i każdy następny 2:00 $15 000 słoneczna pogoda

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Punkt Charlie Następna:
Stocznia Drukarnia (VC - HUD).gif W obronie własności

Przypisy

  1. Za wykonanie misji po raz pierwszy gracz otrzymuje $5 000, gdy wykonuje po raz drugi - $6 000, trzeci - $7 000, czwarty - $8 000, piąty - $9 000, szósty i każdy następny - $15 000.
  2. Misja ta może, lecz nie musi odblokowywać W obronie własności, jednakże aby owa misja została odblokowana, gracz musi wykonać kilka misji, wśród których znajduje się właśnie "Punkt Charlie".

Więcej w Fandom

Losowa wiki