Fandom

GTA Wiki

Psychopata

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Psychopata
(ang. Psycho Killer)
Psychopata (4).jpg
Psychopata celuje w ochroniarza
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Love Fist (VC - HUD).gif Love Fist
Lokalizacja siedziba V-Rock w Downtown, Vice City
Cel znalezienie i zabicie psychopaty
Nagroda $4 000
Wymagania Love Juice
Odblokowuje Trasa koncertowa
Niezaliczenie zniszczenie limuzyny,
przedwczesna śmierć ochroniarzy, kobiet lub psychopaty,
ucieczka psychopaty

Psychopata – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam zespół Love Fist.

Solucja Edytuj

Grupie Love Fist grozi psychopata - chce zagłady tego zespołu i zniknięcia ich z eteru. Rockmeni mają koncert za dwie godziny, a im się wydaje, że ten gość się na nim pojawi.

Naszym zadaniem w tej misji będzie wywabienie psychopaty z tłumu fanów i pozbycie się go. Wsiadamy do limuzyny zespołu i jedziemy do sklepu muzycznego Rock City - jest niedaleko. Gdy wjedziemy w znacznik, psychopata ujawni się, zabijając ochroniarza, po czym wsiądzie do swojego Sentinela i odjedzie. Musimy go dogonić i zabić (utrudnieniem jest to, że nie pojawia się on na radarze). Dobra okazja do zatrzymania jego pojazdu pojawi się już po chwili od rozpoczęcia pościgu - możemy zepchnąć go na wnękę w murze komisariatu policji (screen 6.). Gdy samochód psychopaty kompletnie się zatrzyma, wysiądzie on z pojazdu i zacznie do nas strzelać. Nie tracąc czasu, zabijamy go, kończąc tym samym misję.

Misję możemy także sobie ułatwić, niszcząc wóz psychopaty za pomocą techniki drive-by.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed sklepem Rock City, pod którym to właśnie stoją fani zespołu, postawione jest stoisko z gadżetami zespołu, m.in. z koszulkami oraz z alkoholami.
  • Tytuł misji prawdopodobnie jest nawiązaniem do utworu Psycho Killer autorstwa zespołu Talking Heads.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Psychopata Następna:
Love Fist (VC - HUD).gif Love Juice Love Fist (VC - HUD).gif Trasa koncertowa

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki