Fandom

GTA Wiki

Przysięgły

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gwiazda (1).png
MISJA
Przysięgły
(ang. Jury Fury)
Przysięgły (3).jpg
Tommy niszczy samochód jednego z przysięgłych
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Ken Rosenberg
Lokalizacja biuro Kena w Washington Beach, Vice City
Cel wpłynięcie na decyzję przysięgłych
Nagroda $400
Wymagania Ciemna uliczka
Odblokowuje Zamieszki,
Dostawca pizzy
Niezaliczenie śmierć przysięgłego

Przysięgły – trzecia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Ken Rosenberg.

Solucja Edytuj

Przez Kena, Tommy zostaje "poproszony" o przysługę dla rodziny Forelli. Otóż jednemu z członków rodziny, Giorgio, grozi pięć lat odsiadki za oszustwa finansowe. Naszym zadaniem będzie zastraszenie przysięgłych, biorących udział w procesie.

Gdy tylko misja się rozpocznie, ujrzymy małą scenkę: człowiek stojący na chodniku zostanie rozjechany przez Glendale i upuści młotek. Młotek ten zabieramy. Aby zastraszyć przysięgłych, będziemy musieli zniszczyć ich samochody. Samochód pierwszego z nich zaparkowany jest w Vice Point, pod budynkiem przy głównej ulicy. Podchodzimy do niego i rozwalamy go młotkiem (możemy użyć dowolnej broni). Po chwili Tommy skonfrontuje się z przysięgłym, który ucieknie z krzykiem.

Drugi z przysięgłych swój samochód zostawił w Washington Beach, niedaleko biura Kena. Gdy tylko zaczniemy niszczyć ów samochód, przysięgły wsiądzie do niego i spróbuje uciec. Uderzy jednak w przejeżdżający właśnie obok samochód Spandex Express, z którego wypadnie kilka młotków. Aby szybko zakończyć sprawę, w samochodzie przysięgłego niszczymy drzwi od strony kierowcy i wyciągamy go na zewnątrz (wsiadamy do jego wozu). Podobnie jak pierwszy przysięgły, również i ten ucieknie z krzykiem, a misja się zakończy.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie trwania tej misji pojawia się wóz Spandex Express. Jest to jedyny moment w grze, kiedy możemy go zachować, ponieważ:
    • pojazd ten nie jeździ po ulicach Vice City,
    • poza tą misją pojawia się tylko w czasie misji Zamieszki, lecz wtedy naszym zadaniem jest zniszczenie ciężarówek.
  • Kiedy sprawimy wybuch auta drugiego przysięgłego, przysięgły ucieknie, a kobieta z którą rozmawiał zginie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Przysięgły Następna:
Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Ciemna uliczka Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Zamieszki
Pan Czarny (VC - HUD).gif Dostawca pizzy

Więcej w Fandom

Losowa wiki