FANDOM

Przelotówa – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Na początek jedziemy na wskazane przez radar miejsce. Czeka nas wyeliminowanie kilku grup gangu Ballas, starając się umiejętnie manewrować samochodem (w przeciwnym wypadku jesteśmy łatwym celem). Jeśli nadarzy się okazja to rozjeżdżamy przeciwnika. Zbieramy także rozrzucone pistolety. Po akcji dostajemy drugi stopień poszukiwań. Gubimy pościg wjeżdżając do Pay 'n' Spray, przemalowujemy wóz i wracamy do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Od wejścia do wozu do zabicia ostatniej grupy Ballasów gracz nie dostanie żadnego poziomu poszukiwań, nie będą pojawiać się też żadne policyjne patrole; jest to jedyny taki przypadek w grze.
  • Od wejścia do wozu do końca misji nie będą pojawiać się policyjne motory; poza misją Policyjne koła jest to jedyny taki przypadek w grze.
  • Mimo że Big Smoke nie pojawił się w cut-scence, występuje w dalszej części misji.
  • Po tej misji Ballasi od razu zaczną nas atakować, gdy pojawimy się blisko nich. Przed tą misją atakowali nas dopiero po pewnym czasie. Świadczy o tym również kwestia Sweeta na końcu misji: „Trzymasz z Grove i Ballas o tym wiedzą, więc lepiej uważaj na siebie, CJ”.
  • W wersji beta Sweet, Big Smoke i Ryder strzelali do Ballasów z usuniętej broni — Micro SMG.
  • Gdy zbytnio oddalimy się od auta, Big Smoke zabierze auto i odjedzie, co poskutkuje niezaliczeniem misji.
  • Nawet jeśli mamy włączony kod AEZAKMI albo ASNAEB to i tak musimy pojechać do Pay 'n' Spray.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Przelotówa Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Dziewiątki i kałachy Sean Johnson (SA - HUD) Dziewczyna Sweeta
Lance Wilson (SA - HUD) Domowa inwazja