Fandom

GTA Wiki

Przejażdżka w parku

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA DODATKOWA
Przejażdżka w parku
(ang. A Ride in the Park)
Przejażdżka w parku (2).jpg
Claude za pomocą Landstalkera zalicza drugi checkpoint
Gra Grand Theft Auto III
Lokalizacja przy domku w północnej części Parku Belleville
Pojazd Landstalker
Cel zaliczenie 12 checkpointów Landstalkerem
Czas 2 minuty, 10 sekund na każdy checkpoint
Nagroda $30 000
Niezaliczenie opuszczenie pojazdu,
przekroczenie limitu czasowego

Przejażdżka w parku – misja dodatkowa w Grand Theft Auto III. Jej celem jest zaliczenie dwunastu checkpointów Landstalkerem w parku Belleville.

Ogólny opis misji Edytuj

Aby rozpocząć misję należy wsiąść do Landstalkera mieszczącego się na w północnej części Parku Belleville. Misja polega na zebraniu wspomnianym pojazdem 12 checkpointów w łącznym czasie 2 minut - misję zaczynamy bez limitu czasowego, jednak zaliczenie pierwszego punktu spowoduje pojawienie się timera - każdy checkpoint dodaje nam 10 sekund.

Solucja Edytuj

Po wystartowaniu skręcamy w lewo i zbieramy pierwszy punkt nad zbiornikiem wodnym. Przejeżdżamy przez wodę, i wyjeżdżamy na wysepkę pośrodku jeziorka. Wyjeżdżamy ze zbiornika, i trzymając się zachodniego muru (prześlizgując się po nim) zbieramy trzeci, czwarty i piąty check-point. Skręcamy w lewo i zbieramy szósty check-point przy drzwiach do toalet. Wyjeżdżając po schodach, obok pomnika zbieramy siódmy punkt. Ósmy znajdziemy na lekkim wzniesieniu obok murku (przy pomniku). Dziewiąty punkt znajdziemy pod mostkiem, kolejny zaraz obok niego. Jedenasty punkt jest wysunięty najbardziej na południe, jest na zboczu niewielkiego wzniesienia. Ostatni check-point znajdziemy na stromym wzniesieniu obok mostka.

Galeria Edytuj

Przejażdżka w parku - przez GTASeriesVideos Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki