Gwiazda (1)

Przełamać lody – misja w Grand Theft Auto III, druga od El Burra.

Solucja Edytuj

El Burro zwierza się nam ze swoich kłopotów z „gangiem brzydkich panów”. Chce, abyśmy zabili kilku ich członków w dosyć nietypowy sposób - znaleźli bombę, ukradli vana lodziarni, a następnie zwabili ich reklamowym sygnałem. Tak więc - najpierw jedziemy po bombę, która jest umieszczona w teczce na terenie Harwood (za siedzibą Borgnine Taxis). Następnie, odnajdujemy furgonetkę Pan Smakołyk - będzie jeździła po Saint Mark's - i kradniemy ją. Gdy już ją ukradniemy, podjeżdżamy do magazynu w Atlantic Quays, wabimy nasze cele przy użyciu sygnału reklamowego (klawisz odpowiedzialny za klakson) i opuszczamy furgonetkę. Gdy gangsterzy będą blisko naszego vana, uaktywniamy bombę (jako broń wybieramy detonator). Jeśli nasza bomba nie uśmierciła wszystkich, musimy pozbyć się reszty samodzielnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Możemy zachować niezniszczonego Pana Smakołyka po misji w pewien sposób. Podjeżdżamy lodziarką tak, jakbyśmy robili normalnie misję, ale gdy przyjdą gangsterzy nie detonujemy lodziarki. Zamiast tego bierzemy jakąś dobrą broń i zabijamy gangsterów lub ich przejeżdżamy Panem Smakołykiem. Misja zostanie zaliczona, a my możemy zabrać naszą lodziarkę. Pan Smakołyk może się przydać podczas Listy Importu/Eksportu i Garażu w Portland.
  • Oryginalnie, misję tę Claude otrzymał od Darkla - postaci, którą usunięto z tej gry po zamachach na WTC i Pentagon z 11 września 2001 (samą grę można było znaleźć na sklepowych półkach 22 października 2001, a więc nieco ponad miesiąc później). Pierwotnie, celem w tej misji było zabicie innych ludzi, niż gangsterów[1].
  • Prawdopodobnie gangsterzy zabici przez Claude'a należą do Rodziny Forelli.
  • Jeśli gracz strzeli lub za bardzo się zbliży do Forellich, ci wyczują zagrożenie i zaczną do nas strzelać, co pozwoli nam zachować Pana Smakołyka.
  • Pan Smakołyk w tej misji ma tą samą muzykę, co Pan Smakołyk z misji Dystrybucja z GTA Vice City.

Poprzednia: Przełamać lody Następna:
El Burro (III - HUD) Wyścig El Burro (III - HUD) Próba ognia