FANDOM

Protagonista GTA Online – główny bohater trybu multiplayer do Grand Theft Auto V, Grand Theft Auto Online.

GTA Online Edytuj

W GTA Online gracz sam tworzy swojego bohatera. Na początku musi wybrać jego rodziców oraz ustawić, od kogo postać ma dziedziczyć więcej cech. Potem, ustawia swoich dziadków, oraz także wybiera, jakie cechy ma od nich dziedziczyć.

Grając w GTA Online, na początku nasza postać przylatuje do Los Santos, co zostaje pokazane na specjalnym intro rozpoczynającym naszą karierę w tym wieloosobowym świecie przestępczym.

Wykonując różne akcje, napadając na sklepy, zabijając innych graczy zarabiamy pieniądze na swoje utrzymanie w tym świecie oraz zdobywamy punkty reputacji (RP) oraz JP, co przekłada się na to, że nasza postać po każdej akcji jest coraz bardziej rozpoznawalna w grze.

Z czasem dostajemy więcej misji, które są coraz trudniejsze i przynoszą nam większe dochody, które mogą zostać przełożone na samochody, garaże, domy czy też broń. Dzięki nim, zdobywamy także coraz większy poziom.

Występowanie w GTA V Edytuj

W GTA V w misji Sprawdzanie jubilera Lester wspomina protagonistę GTA Online. Może to świadczyć o tym, że Lester nadal utrzymuje z nim kontakt. W tej samej misji Lester nawet proponuje, by protagonista GTA Online brał udział w napadzie na sklep jubilerski, lecz stwierdza, że jest on zbyt nieprzewidywalny.

Rodzina Edytuj

Do jego rodziny mogą należeć Claude (ojciec), Niko Bellic (ojciec), John Marston (ojciec; główny bohater gry Red Dead Redemption, także autorstwa Rockstar Games) i Misty (matka).

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy protagonista od czasów GTA III, który nie mówi, a zarazem pierwszy od czasów GTA I, który może być płci żeńskiej.
  • Jego animacje ruchu są połączeniem animacji protagonistów GTA V.
  • Niektóre kwestie w poszczególnych scenkach mogą się różnić w zależności od płci protagonisty.
  • Pierwotnie kolorem przełączania na Protagonistę miał być żółty. Można to wywnioskować z trailerów do GTA Online, jednak twórcy postanowili zmienić kolor na granatowy. Mimo przełączania, nie wydziela granatowej aury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki