Prostytutki

6724strony na

Ten artykuł zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej 18 roku życia. Czytasz na własną odpowiedzialność.
Prostytutka (VC).jpg

Jedna z prostytutek w GTA Vice City

Prostytutki (SA).jpg

Prostytutki w GTA San Andreas

Prostytutka (V).jpg

Prostytutka w GTA V

Prostytutki – jeden z typów przechodniów spotykany w całym uniwersum 3D oraz uniwersum HD. W większości gier (poza GTA Chinatown Wars, gdzie nie można skorzystać z usług prostytutek) pozwala graczowi na powiększenie swoich punktów zdrowia (np. w Grand Theft Auto III ze 100 do 125).

Charakterystyka Edytuj

Prostytutki pojawiają się na ulicach po zmroku. Aby jedna z nich weszła do pojazdu gracza, jego samochód powinien być we względnie dobrym stanie, nie może to być pojazd służb specjalnych, ani też taksówka. Nie można przywołać prostytutki, sama podchodzi do pojazdu gracza gdy ten zaparkuje obok niej. Po krótkich oględzinach, kobieta wsiada do auta (choć nie zawsze; zdarzyć się może, że odejdzie na niewielką odległość, po czym powróci do naszego pojazdu). Z pasażerką należy pojechać w ustronne miejsce, gdzie dochodzi do symulacji aktu płciowego i co za tym idzie, powiększenia zdrowia postaci. Przez cały czas, od wejścia prostytutki do samochodu, aż do jej wyjścia, pobiera ona od gracza pieniądze (po dolarze za sekundę w uniwersum 3D). Z reguły po seksie gracz może zabić „usługodawczynię” i zabrać jej gotówkę.

W GTA IV i dodatkach, gracz ma ponadto możliwość wyboru rodzaju usługi:

  • $20 - masturbacja
  • $50 - seks oralny
  • $70 - seks analny

W GTA V sposób korzystania z usług prostytutek prawie w ogóle się nie zmienił. Wykorzystywane są identyczne animacje, co w GTA IV, jednak teraz opłaty są droższe:

  • $50 - masturbacja
  • $70 - seks oralny
  • $100 - seks analny

Wygląd Edytuj

W każdej grze „kobiety lekkich obyczajów” wyglądają inaczej, jednak zawsze są ubrane wyzywająco i wyróżniająco się, toteż nie trudno je odróżnić od innych przechodniów.

Znane prostytutki i żigolacy Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W GTA III zdarza się, że gdy zatrzymamy pojazd z prostytutką w ustronnym miejscu, ta od razu wyjdzie, a punkty zdrowia podniosą się bez odbycia stosunku z nią. To częsty błąd w przypadku Banshee. Ta sama sytuacja występuje w GTA Vice City.
  • W GTA: San Andreas w Las Venturas kręci się prostytutka podobna do kobiety, której portret znajduje się w Domu Johnsonów.
  • W GTA Vice City poziom zdrowia po zapisaniu stanu gry zawsze powraca do pierwotnego stanu (100 lub 150), nawet kiedy gracz ma 175 punktów zdrowia.
  • W tej samej grze inna prostytutka mimo posiadania stringów, ma widoczne miejsce intymne. Widać to po jej zabiciu. Prawdopodobnie jest to celowy zabieg twórców.
  • W Grand Theft Auto III można wziąć do samochodu więcej niż jedną prostytutkę.
  • W tej samej grze, prostytutka może rozpocząć seks z Claude'em w miejscu uczęszczanym przez pieszych i blisko ruchliwej jezdni. Dzieje się tak koło billboardów (ale nie za nimi) w Wichita Gardens, niedaleko budki telefonicznej, gdzie misje zleca nam D-Ice.
  • W GTA Online gracz może odbyć stosunek płciowy z prostytutką nawet, jeśli jego postać jest kobietą.