Wikia

GTA Wiki

Primo

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POJAZD
Primo
Primo (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
GTA V
Typ czterodrzwiowy sedan
Producent Albany
Przypomina Toyota Camry (1987-90; SA),
Buick Century (1989-96; IV)
Tuning TransFender

Primo – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas, jest to jeden z lepszych sedanów, przypomina Toyotę Camry z lat 1987-90. Jest jednym z najbardziej popularnych pojazdów w grze, dobrze się prowadzi. Jest dość lekkie, ma dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Jest to dobry pojazd do strzelanin. Można je znaleźć praktycznie wszędzie w San Andreas.

W GTA IV, Primo jest produkowane przez firmę Albany. Nadal jest czterodrzwiowym sedanem, przypomina Buicka Century z lat 1989-96. Przód przypomina przód Cadillaca Allanté z lat 1987-93. Występuje w wersji jedno- i dwukolorowej. Primo jest napędzane silnikiem V6, ma słabe hamulce, przyspieszenie i prowadzenie. Na ostrych zakrętach, trudno jest nie stracić nad nim panowania.

Primo jest także używane przez gang Spanish Lords, jest niższe, ma spoiler i występuje zawsze w kolorze ciemnobordowym. Na ulicach można spotkać także Primo czarnego koloru ze złotymi elementami.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Jest to najpopularniejszy samochód w San Andreas, można go spotkać we wszystkich dzielnicach wszystkich trzech miast oraz na obszarach wiejskich.

Grand Theft Auto IV

Więcej od Wikii

Losowa wiki