Fandom

GTA Wiki

Premia dla kierowcy autokaru

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Premia dla kierowcy autokaru (VC).jpg

Gracz otrzymuje premię, Mała Hawana, obok Sunshine Autos

Premia dla kierowcy autokaru[1] - bonus jaki może otrzymać gracz zabierając ludzi z przystanków autokarem jeżdżącym po mieście w Grand Theft Auto: Vice City. Za zabranie z ulicy jednej osoby gracz dostaje niewielką kwotę pieniężną, a mianowicie $5.

Trasa autokaru Edytuj

Przystanki wytyczone są dość nieskładnie, więc ukazanie drogi jaką przebywa autobus przez czas zanim dotrze do przystanku, jest w pewnych miejscach czysto umowne. W rzeczywistości, jeśli protagonista go nie prowadzi, pojazd spawnuje się bardzo blisko przystanku i po prostu pokonuje do niego bardzo niewielki dystans.

Natomiast, gdy po wysadzeniu pasażerów odjeżdża z miejsca postoju, zaczyna jeździć nieskładnie, taranując często zarówno pieszych, jak i zmotoryzowanych mieszkańców miasta. Jest to spowodowane niewytyczeniem odpowiedniej trasy pomiędzy przystankami. Dlatego jazda jako kierowca busa po odpowiednich ulicach, bywa wręcz awykonalna.

Trasa autobusu (VC).png

Trasa autokaru. Linie zostały poprowadzone przy założeniu, iż odpowiednie odcinki w obrębie jednej wyspy, łączą się ze sobą. Strzałki pokazują kierunek jazdy.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie gdy gracz nie prowadzi autobusu, z jego wnętrza wysiadają tacy sami pasażerowie.
  • Gdy gracz prowadzi, nikt nie wysiada z autobusu, chyba, że wyjdzie z niego sam gracz.
  • Za kierownicą, siedzą losowo wygenerowani przechodnie. Opuszczają oni autokar, gdy gracz do niego wejdzie. Czasem wsiadają z powrotem, lecz w roli pasażerów.
  • W autobusie, gracz jest trudno dostępny dla policji. Nierzadko, gdy gracz opuści autobus przed policjantem, który pod przymusem złapania go, wszedł za nim, nie zostanie schwytany.
  • Autobus, ma prawdopodobnie nieskończoną pojemność względem pasażerów, bądź jest ona co najmniej bardzo duża.
  • Nim pasażerowie wejdą do pojazdu, zawsze stają przy znaku przystanku, bez względu na to, czy mają do przebycia krótszą drogę to tegoż, czy do drzwi autokaru.

Przypisy

  1. Tak naprawdę, nazwa ta nie pojawia się w oryginalnym spolszczeniu do gry, czy też w oryginalnej grze. Jest to nazwa domyślna, jedna z wielu jakie można nadać tej premii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki