Wikia

GTA Wiki

Predator

Dyskusja0
5443strony na
tej wiki
POJAZD
Predator
Police Predator
Predator (V)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ łodź policyjna
Zobacz Ghost,
Straż przybrzeżna

Predator – łódź policyjna występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV (jako Police Predator) i Grand Theft Auto V.

Predator jest szybką łodzią, używaną przez policjantów, jego parametry są podobne do parametrów Speedera. Jest to unikalna łódź, ze względu na wbudowane karabiny maszynowe, pozwalające na niszczenie innych łodzi. Mają nieskończoną amunicję, lecz muszą się przeładowywać.

Będąc pojazdem policyjnym, Predator zaczyna ścigać gracza (w grach oprócz GTA III i Liberty City Stories), jeśli jest na wodzie, i ma jakiś poziom poszukiwań. Chociaż jest pojazdem policyjnym, nie można w nim wykonywać misji stróża prawa. W GTA San Andreas, Predatory zaczną ścigać gracza, gdy ten osiągnie 2. stopień poszukiwań.

W GTA IV, Predator nie ma już wbudowanych karabinów - ich funkcję przejmują policjanci z karabinami M16, strzelający do gracza, gdy ten ma jakiś stopień poszukiwań.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Pływają po wodach miasta, można go zdobyć poprzez dostanie się na pokład i zabicie policjanta (policjanci na łodzi mają zawsze tylko pałkę policyjną).

Grand Theft Auto V

Więcej od Wikii

Losowa wiki