Fandom

GTA Wiki

Prawdziwe postacie w GTA

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Prawdziwe postacie występujące w serii Grand Theft Auto.

Phil Collins Edytuj

Phil Collins (VCS).jpg

Phil Collins jako postać GTA Vice City Stories

Phil Collins występuje w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Występuje w kilku misjach, można go zobaczyć po wykupieniu wejściówki na jego koncert w Hyman Memorial Stadium, który z resztą Victor Vance ochrania. Jego piosenka In the Air Tonight jest grana w radiu Emotion 98.3, razem z Easy Lover która jest grana w radiu Flash FM.

Katt Williams Edytuj

Katt Williams jest amerykańskim aktorem komediowym występującym w klubie Split Sides w Algonquin w Grand Theft Auto IV.

Ricky Gervais Edytuj

Ricky Gervais jest angielskim aktorem komediowym występującym w klubie Split Sides w Algonquin w Grand Theft Auto IV. Daje również wywiad w stacji radiowej WKTT Talk Radio.

Lazlow Jones Edytuj

Lazlow Jones występuje we wszystkich grach uniwersów 3D i HD. Jest prowadzącym Gaduły 109, V-Rock, Entertaining America, Liberty City Free Radio i Integrity 2.0. Prowadzi program Chwała lub Chała w GTA V.

Elvis Presley Edytuj

Elvis Presley to amerykański piosenkarz wspominany w serii GTA kilka razy, m. in. w Liberty Cock można przeczytać, że odnaleziono jego zombie. Drugim przykładem są jego naśladowcy, którzy pojawiają się w GTA 2 i Grand Theft Auto: San Andreas. O odnalezieniu jego zombie możemy się również dowiedzieć z afiszu przytwierdzonego do awionetki DeadDodo przelatującej nad Vice City.

PozostaliEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki