Fandom

GTA Wiki

Practice Swing

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Practice Swing
(pol. Ćwiczenie zamachu)
Practice Swing (10).jpg
Luis "przesłuchuje" mafioso
Gra Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Dla Anthony Prince (TBGT - HUD).gif Anthony Prince
Lokalizacja dom Tony'ego Prince'a w Suffolk,
Algonquin, Liberty City
Cel "przesłuchanie" członka włoskiej mafii
Nagroda $1 500, możliwość zagrania w golfa
Wymagania I luv L.C.,
godzina 7:00 - 19:00
Odblokowuje Bang Bang,
Blog This!...,
Kibbutz Number One
100% czas: poniżej 4:00,
obrażenia gracza: do 50%,
strzały w głowę: 11,
celność: 70%,
celność w golfa: 100%
Niezaliczenie śmierć Tony'ego, Rocco lub przesłuchiwanego przed wyciągnięciem od niego wszystkich informacji, zniszczenie wózka golfowego

Practice Swing – misja w The Ballad of Gay Tony, druga lub trzecia dla Anthony'ego Prince'a.

Solucja Edytuj

Tony jest zdenerwowany - sprzedał interesy dwóm osobom, a teraz każda z nich myśli, że posiada je w całości. Najpierw, jedziemy na pole golfowe Golden Pier. Spotkamy tam Rocco, bezskutecznie próbującego wydobyć informacje w pewnego mafioso. Po przerywniku zostaniemy zapoznani z grą w golfa. Używając analoga lub myszki, sterujemy celownikiem znajdującym się na polu. Celownik ustawiamy na mężczyźnie przywiązanym do wózka golfowego. Obok radaru, zobaczymy pasek mocy uderzenia. Gdy będziemy przesuwać celownik do przodu i do tyłu, czarna kreska na nim także zmieni położenie. Wciskamy A (Xbox 360), Przycisk "krzyżyk" (PS3) lub LPM (PC) aby przygotować się do strzału. Wciskamy ten sam przycisk, aby uderzyć piłeczkę. Jeżeli trafimy dokładnie w czarną kreskę na pasku mocy, piłeczka poleci dokładnie tam, gdzie chcemy. Kiedy trafimy cel po raz pierwszy, Rocco spróbuje się czegoś od niego dowiedzieć. Nie jest zadowolony z zeznań - przesunie wózek golfowy w inne miejsce, a my znów będziemy musieli go trafić jeszcze dwa razy. W miarę celnych strzałów, Rocco będzie się od nas oddalał, utrudniając nam zadanie. Gdy Rocco dowie się już wszystkiego, na pole golfowe przyjadą trzy wozy Messinas - zacznie się strzelanina. Schodzimy na dół najszybciej jak się da, chowamy się za wózkiem golfowym i jak najszybciej (nie możemy zniszczyć wózka) zdejmujemy wszystkich po kolei strzałami w głowę (12 celów). Gdy już pozbędziemy się celów, wsiadamy do wózka, za którym się schowaliśmy i zaczynamy jechać za Rocco. Po dłuższej jeździe zatrzymujemy się obok Rocco. Gdy zakończy się przerywnik, jedziemy wózkiem golfowym (lub innym pojazdem) do apartamentu Tony'ego.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ataku członków Messina Family każde uszkodzenie zabije mafioso przywiązanego do wózka golfowego. Nawet zwykłe uderzenie pięścią pozbawi go życia.
  • Podczas tej misji można zdobyć unikalny wózek golfowy z siatką. Jednak można to zrobić jedynie poprzez jej niezaliczenie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Practice Swing Następna:
I luv L.C. Anthony Prince (TBGT - HUD).gif Bang Bang
Anthony Prince (TBGT - HUD).gif Blog This!...
Mori Kibbutz (TBGT - HUD).gif Kibbutz Number One

Więcej w Fandom

Losowa wiki