Wikia

GTA Wiki

Practice Swing

5624strony na
tej wiki
Dyskusja0
MISJA
Practice Swing
(pol. Ćwiczenie zamachu)
Practice Swing (10)
Luis "przesłuchuje" mafioso
Gra Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Dla Anthony Prince (TBGT - HUD) Anthony Prince
Lokalizacja dom Tony'ego Prince'a w Suffolk,
Algonquin, Liberty City
Cel "przesłuchanie" członka włoskiej mafii
Nagroda $1 500, możliwość zagrania w golfa
Wymagania I luv L.C.,
godzina 7:00 - 19:00
Odblokowuje Bang Bang,
Blog This!...,
Kibbutz Number One
100% czas: poniżej 4:00,
obrażenia gracza: do 50%,
strzały w głowę: 11,
celność: 70%,
celność w golfa: 100%
Niezaliczenie śmierć Tony'ego, Rocco lub przesłuchiwanego przed wyciągnięciem od niego wszystkich informacji, zniszczenie wózka golfowego

Practice Swing – misja w The Ballad of Gay Tony, druga lub trzecia dla Anthony'ego Prince'a.

Solucja Edytuj

Tony jest zdenerwowany - sprzedał interesy dwóm osobom, a teraz każda z nich myśli, że posiada je w całości. Najpierw, jedziemy na pole golfowe Golden Pier. Spotkamy tam Rocco, bezskutecznie próbującego wydobyć informacje w pewnego mafioso. Po przerywniku zostaniemy zapoznani z grą w golfa. Używając analoga lub myszki, sterujemy celownikiem znajdującym się na polu. Celownik ustawiamy na mężczyźnie przywiązanym do wózka golfowego. Obok radaru, zobaczymy pasek mocy uderzenia. Gdy będziemy przesuwać celownik do przodu i do tyłu, czarna kreska na nim także zmieni położenie. Wciskamy A (Xbox 360), PS2 krzyżyk (PS3) lub LPM (PC) aby przygotować się do strzału. Wciskamy ten sam przycisk, aby uderzyć piłeczkę. Jeżeli trafimy dokładnie w czarną kreskę na pasku mocy, piłeczka poleci dokładnie tam, gdzie chcemy. Kiedy trafimy cel po raz pierwszy, Rocco spróbuje się czegoś od niego dowiedzieć. Nie jest zadowolony z zeznań - przesunie wózek golfowy w inne miejsce, a my znów będziemy musieli go trafić jeszcze dwa razy. W miarę celnych strzałów, Rocco będzie się od nas oddalał, utrudniając nam zadanie. Gdy Rocco dowie się już wszystkiego, na pole golfowe przyjadą trzy wozy Messinas - zacznie się strzelanina. Schodzimy na dół najszybciej jak się da, chowamy się za wózkiem golfowym i jak najszybciej (nie możemy zniszczyć wózka) zdejmujemy wszystkich po kolei strzałami w głowę (12 celów). Gdy już pozbędziemy się celów, wsiadamy do wózka, za którym się schowaliśmy i zaczynamy jechać za Rocco. Po dłuższej jeździe zatrzymujemy się obok Rocco. Gdy zakończy się przerywnik, jedziemy wózkiem golfowym (lub innym pojazdem) do apartamentu Tony'ego.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ataku członków Messina Family każde uszkodzenie zabije mafioso przywiązanego do wózka golfowego. Nawet zwykłe uderzenie pięścią pozbawi go życia.
  • Podczas tej misji można zdobyć unikalny wózek golfowy z siatką. Jednak można to zrobić jedynie poprzez jej niezaliczenie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Practice Swing Następna:
I luv L.C. Anthony Prince (TBGT - HUD) Bang Bang
Anthony Prince (TBGT - HUD) Blog This!...
Mori Kibbutz (TBGT - HUD) Kibbutz Number One

Więcej od Wikii

Losowa wiki