Wikia

GTA Wiki

Power Station!

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
MISJA
Power Station!
Power Station! (10)
Elektrownia Rosjan przechodzi do historii
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Krishna (GTA2 - HUD) Krishna
Lokalizacja czerwona budka w Vedic Temple,
Industrial, Anywhere City
Cel wysadzenie w powietrze elektrowni Rosjan
Nagroda $80 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Krishna
Niezaliczenie śmierć członków Krishny przed spotkaniem z nimi

Power Station! – jedna z siedmiu misji dla Krishny w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Po raz kolejny, zostaniemy poproszeni o spotkanie się z ludźmi Sunbeama w wyznaczonym miejscu (mały parking w Tabernacle). Dowiemy się, że naszym zadaniem w tej misji jest wysadzenie w powietrze elektrowni należącej do Rosjan, w której jako paliwa używa się starych opon i części reaktorów jądrowych. Najpierw wsiadamy jednak do stojącego obok Sharka - zmieszczą się tam wszyscy nasi pomocnicy. Dopiero wtedy jedziemy do elektrowni; znajduje się ona na terenie dzielnicy Pravda. Aby wysadzić elektrownię w powietrze, musimy podłożyć w niej cztery bomby. Każdego z tych punktów chroni stojący w miejscu strażnik (uzbrojeni w karabiny maszynowe). Oprócz tych czterech strażników, na terenie elektrowni jest jeszcze kilku - najlepszym sposobem, aby się ich pozbyć jest rozjechanie ich. Trzy bomby musimy podłożyć na ziemi, czwarty punkt jest na kładce w zachodniej części elektrowni. Gdy podłożymy wszystkie cztery bomby, wchodzimy po wspomnianej kładce oraz po schodach na górę. Ostatnią częścią zadania jest obejrzenie wybuchu w elektrowni.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki