Fandom

GTA Wiki

Postacie w GTA Vice City Stories

7004strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Spis ogólny Postacie
w
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Spis alfabetyczny

Główny bohaterEdytuj

Postać Informacje
Victor Vance (VCS).jpg
Victor Vance
Pierwsze wystąpienie: Soldier
Victor Vance (1956-86) - były żołnierz Marines, brat Lance'a i Pete'a. Po przyjeździe do Vice City zaczął wykonywać zadania dla Jerry'ego Martineza - przez niego też został wyrzucony z wojska. Potem zaczął pracować dla wielu osobistości - m.in.: Phila Cassidy'ego, Umberto Robiny, Reni Wassulmaier, Ricardo Diaza i swojego brata Lance'a. W tym samym czasie rozpoczął budowę własnego imperium, w czym pomagał mu Lance. Po niefortunnej kradzieży narkotyków Martineza (naprawdę należących do braci Mendez) bracia Vance sprzymierzają się z braćmi Mendez. Pod koniec gry, Vic zabija swoich wrogów - Jerry'ego Martineza i Diego Mendeza. Ginie w 1986 roku podczas transakcji narkotykowej z Tommy'm Vercettim.

Głosu użyczył mu Dorian Missick.

Ważniejsze postacie Edytuj

Lance Vance (VCS).jpg
Lance Vance
Pierwsze wystąpienie: Jive Drive Ostatnie wystąpienie: Last Stand
Lance Vance (?-1986) - brat Victora. Przylatuje do miasta, podczas gdy Victor zaczyna budować imperium - pomaga mu w tym. Wielokrotnie pakował się w kłopoty - jednak zawsze chciał dobrze. Przez niego bracia Vance wpadli w konflikt z braćmi Mendez.

Głosu użyczył mu Philip Michael Thomas.

Jerry Martinez (VCS).jpg
Jerry Martinez
Pierwsze wystąpienie: Soldier Ostatnie wystąpienie: Last Stand (śmierć)
Sierżant Jerry Martinez (?-1984) - zwierzchnik Victora w wojsku. Przez jego zlecenia Victor został wyrzucony z wojska. Wielokrotnie utrudniał Victorowi życie, ginie w ostatniej misji gry.

Głosu użyczył mu Felix Solis.

Phil Cassidy (VCS).jpg
Phil Cassidy
Pierwsze wystąpienie: Cleaning House Ostatnie wystąpienie: Over the Top
Phil Cassidy – diler broni ciężkich, alkoholik. Zapoznaje się z Vicem poprzez Jerry'ego Martineza. Zostaje jego przyjacielem, pomaga mu później w obronie interesów i kradzieży śmigłowca z bazy wojskowej.

Głosu użyczył mu Gary Busey.

Louise Cassidy-Williams (VCS).jpg
Louise Cassidy-Williams
Pierwsze wystąpienie: Shakedown Ostatnie wystąpienie: Light my Pyre (śmierć)
Louise Cassidy-Williams – żona Marty'ego. Mieszkała razem z mężem, jednak po kłótni wyprowadziła się do swojej siostry. Po kradzieży portfela swojego męża zostaje przez niego uprowadzona, jednak ratuje ją Vic, jednocześnie zabijając Marty'ego. W dalszej części gry zostaje dziewczyną Victora, jednak jest przez niego zaniedbywana. Ginie z rąk Armando Mendeza w jego willi.

Głosu użyczyła jej Chelsey Rives.

Marty Jay Williams (VCS).jpg
Marty Jay Williams
Pierwsze wystąpienie: Shakedown Ostatnie wystąpienie: D.I.V.O.R.C.E. (śmierć)
Marty Jay Williams – mąż Louise. Vic zostaje z nim zapoznany za pomocą Phila Cassidy'ego. Vic przejmuje dla niego interesy. Ginie po porwaniu swojej żony z rąk Victora.

Głosu użyczył mu Jim Burke.

Armando Mendez (VCS).jpg
Armando Mendez
Pierwsze wystąpienie: The Mugshot Longshot Ostatnie wystąpienie: Light my Pyre (śmierć)
Armando Mendez – jeden z bossów Kartelu Mendezów, brat Diego. Razem z bratem został okradziony przez Lance'a, ukradzione narkotyki odpracowywał Victor. Po wyrównaniu rachunków, porywa Louise i po wtargnięciu na teren posesji Lance'a zabija ją. Ginie chwilę po postrzeleniu Louise z rąk Victora.

Głosu użyczył mu Yul Vazquez.

Diego Mendez (VCS).jpg
Diego Mendez
Pierwsze wystąpienie: The Mugshot Longshot Ostatnie wystąpienie: Last Stand (śmierć)
Diego Mendez – jeden z bossów Kartelu Mendezów, brat Armando. Razem z nim został okradziony przez Lance'a Vance'a. Ginie, zabity na zlecenie Ricardo Diaza z rąk Victora Vance'a.

Głosu użyczył mu Ruben Trujillo.

Umberto Robina (VCS).jpg
Umberto Robina
Pierwsze wystąpienie: Nice Package Ostatnie wystąpienie: Blitzkrieg Strikes Again
Umberto Robina – boss gangu Los Cabrones. Do Vica odnosi się najpierw w sposób lekceważący, lecz zaczyna go doceniać po pomocy w likwidacji gangu Cholos. Później, pomaga Victorowi obronić jego biznesy.

Głosu użyczył mu Danny Trejo.

Bryan Forbes (VCS).jpg
Bryan Forbes
Pierwsze wystąpienie: Money for Nothing Ostatnie wystąpienie: The Bum Deal (śmierć)
Bryan Forbes – tajny agent DEA. Współpracuje z braćmi Vance, kontakt z nim nawiązał Lance. W pewnym momencie Lance odkrywa jego prawdziwą pracę i razem z z Victorem porywa go. Potem Bryan informuje Lance'a o transakcjach, jednak jego informacje są mocne "przestarzałe". Ginie z rąk Victora po ucieczce z niewoli.

Głosu użyczył mu Dan Oreskes.

Reni Wassulmaier (VCS).jpg
Reni Wassulmaier
Pierwsze wystąpienie: Accidents Will Happen Ostatnie wystąpienie: In the Air Tonight
Reni Wassulmaier – transseksualny niemiecki reżyser filmów akcji i reklam. Victor gra w jego reklamach i filmach. Reni zapoznaje Victora z Barry'm Mickelthwaite'em, Ricardo Diazem, Gonzalezem. To, że zapoznał Victora z Ricardo, było "nielojalne" wobec Diego Mendeza. Aby go uniknąć, Reni przechodzi czwartą operację zmiany płci i wylatuje do Niemiec.

Głosu użyczył mu/jej Barbara Rosenblat.

Ricardo Diaz (VCS).jpg
Ricardo Diaz
Pierwsze wystąpienie: Steal the Deal Ostatnie wystąpienie: Last Stand
Ricardo Diaz – baron narkotykowy pochodzenia kolumbijskiego. Zostaje zapoznany z Victorem poprzez Reni Wassulmaier. Na jego polecenie Victor kradnie narkotyki Gonzaleza, wymienia je z DEA na broń a następnie eskortuje Gonzaleza, który przewozi ową broń. Potem, Victor na polecenie Diaza niszczy papiery Mendezów, kradnie śmigłowiec wojskowy i zabija Diego Mendeza.

Głosu użyczył mu Luis Guzmán.

Gonzalez (VCS).jpg
Gonzalez
Pierwsze wystąpienie: The Colonel's Coke Ostatnie wystąpienie: Farewell to Arms
Gonzalez – "prawa ręka" pułkownika Corteza, znanego z Vice City. Victor na jego polecenie przeprowadza transakcję narkotykową, niestety nieudaną. Potem, Victor eskortuje Gonzaleza wywożącego broń z Vice City.

Głosu użyczył mu Jorge Pupo.

Phil Collins (VCS).jpg
Phil Collins
Pierwsze wystąpienie: Kill Phil Ostatnie wystąpienie: In the Air Tonight
Phil Collins – sławny piosenkarz, przylatuje do Vice City aby dać koncert. Jest przyjacielem Reni Wassulmaier. Jego menedżerem i przyjacielem jest Barry Mickelthwaite. W czasie gry, trzykrotnie próbowali go zgładzić zamachowcy Giorgio Forelliego. Dzięki Victorowi Vance'owi mógł dać spokojnie koncert.

Głosu użyczył mu sam Phil Collins.

Barry Mickelthwaite (VCS).jpg
Barry Mickelthwaite
Barry Mickelthwaite – menedżer i przyjaciel Phila Collinsa. Jest zadłużony u Giorgio Forelliego na $3 000 000, co powoduje zamachy na Phila.

Głosu użyczył mu Timothy Spall.

Mary-Jo Cassidy (VCS).jpg
Mary-Jo Cassidy
Pierwsze wystąpienie: D.I.V.O.R.C.E. Ostatnie wystąpienie: Light my Pyre
Mary-Jo Cassidy – otyła siostra Phila i Louise. To do niej po kłótni z mężem wyprowadziła się Louise. Mary-Jo opiekuje się nią do momentu, kiedy Louise została porwana przez braci Mendez. Po śmierci Louise, prawdopodobnie ona zajęła się wychowaniem Mary-Beth.

Głosu użyczyła jej Cathy Trien.

Janet Vance (VCS).jpg
Janet Vance
Jedyne wystąpienie: Snitch Hitch
Janet Vance – matka Lance'a, Victora i Pete'a. Jest uzależniona od narkotyków. Wychowaniem jej dzieci zajmowała się ciotka Enid. Przylatuje do miasta ze swoim chłopakiem Javierem, a później wraz z nim ucieka, kradnąc towar braci Vance.

Głosu użyczyła jej Linda Ashe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki