Fandom

GTA Wiki

Postacie w GTA Chinatown Wars

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Spis ogólny Postacie
w
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Spis alfabetyczny

Główny bohater Edytuj

Postać Informacje
Huang Lee (CW - art).jpg
Huang Lee
Huang Lee – główny bohater gry. Urodził się w Hong Kongu. Huang zawdzięcza bycie członkiem Triad swojemu ojcu, szefowi Triad z Kowloon. Po morderstwie jego ojca, Huang zostaje wezwany do Liberty City przez swojego wujka, Wu Lee, aby dostarczył mu "pamiątkę" rodzinną: miecz Yu Jian, aby zapewnić jego rodziny przywództwo w gangu. Jednak po przyjeździe zostaje przez nieznanych sprawców postrzelony w głowę, porwany, ograbiony z miecza i zostawiony na śmierć.

Pracodawcy Edytuj

Wu Lee (CW - art).jpg
Wu Lee
(Kenny)
Pierwsze wystąpienie: Yu Jian Ostatnie wystąpienie: Salt in the Wound (śmierć)
Wu "Kenny" Lee – wujek Huanga Lee. Razem z Chanem Jaomingiem, Wu Lee jest głównym kandydatem do objęcia stanowiska szefa Triad po śmierci Hsina. Później, w toku gry okazuje się, że zabił on ojca Huanga i ukradł miecz Yu Jian. Zostaje zabity w ostatniej misji przez Huanga.
Chan Jaoming (CW).jpg
Chan Jaoming
Pierwsze wystąpienie: Pimp His Ride Ostatnie wystąpienie: Clear the Pier (śmierć)
Chan Jaoming – członek Jaoming Family. Chan, Kenny Lee oraz Zhou Ming, chcieli przejąć stanowisko po jego ojcu. On i Zhou zostali jednak fałszywie oskarżeni przez FIB i zabici na zlecenie Hsina przez Huanga Lee.
Zhou Ming (CW).jpg
Zhou Ming
Pierwsze wystąpienie: Stealing the Show Ostatnie wystąpienie: Hit from the Tong (śmierć)
Zhou Ming – jest on podejrzany o fałszowanie pieniędzy w Liberty City i na całym świecie. On, Chan Jaoming oraz Kenny Lee są kandydatami na miejsce Hsina. Zarówno on jak i Chan zostali niesłusznie oskarżeni o szpiegostwo dla FIB i zdradę Triady. Zhou zostaje zabity przez Huanga na zlecenie Hsina Jaominga.
Hsin Jaoming (CW - art).png
Hsin Jaoming
Pierwsze wystąpienie: Trail Blazer Ostatnie wystąpienie: Salt in the Wound
Hsin Jaoming – jest 73-letnim szefem Jaoming Family, podgrupy Triad. Ma syna, Chana. Według bazy danych LCPD, był aresztowany trzykrotnie: w 2002 za wymuszenia, w 2004 za napad i w 2005 za oszustwa.
Wade Heston (CW - art).png
Wade Heston
Pierwsze wystąpienie: Raw Deal Ostatnie wystąpienie: Salt in the Wound
Wade Heston – 45-letni policjant Liberty City Police Department. Wade Heston jest silnie kontrolowany przez IAD w swych akcjach. Ma dobre intencje, jest bardzo lojalny, bardzo pomaga Huangowi w odnalezieniu zabójcy jego ojca. Heston często zmyśla fałszywe historie o swoim życiu, utrzymując że są one bardziej interesujące od rzeczy które stały się naprawdę.
Rudy D'Avanzo (CW).jpg
Rudy D'Avanzo
Pierwsze wystąpienie: Grave Situation Ostatnie wystąpienie: A Rude Awakening (śmierć)
Rudy D'Avanzo – 55 letni członek mafii. Pomaga Huangowi w odkryciu zdrajcy. Ma problemy z Jimmy'm Caprą. Zostaje zamordowany przez Huanga gdy ten dowiaduje się że skłamał o tożsamości zdrajcy. Jest to również jeden z antagonistów.
Lester Leroc (CW).jpg
Lester Leroc
Pierwsze wystąpienie: Double Trouble Ostatnie wystąpienie: See No Evil
Lester Leroc – 42-letni prywatny detektyw będący pod przykrywką Angels of Death, pracuje dla Jaoming Family. Jego ulubionym fast-foodem jest Burger Shot, znany jest również z tego, że nosi kostium "króla rocka".
Mellanie Mallard (CW).jpg
Melanie Mallard
Pierwsze wystąpienie: Parking Pickle Ostatnie wystąpienie: Sources (śmierć)
Melanie Mallard – reporterka stacji telewizyjnej Channel 15. Melanie kontaktuje się z Chanem i prosi o pomoc, wierzy że pomoże on uchwycić jej, że to Triada rządzi światem narkotykowym. Huang pomaga jej eskortując ją. Melanie również chciała pokazać Chana oraz Huanga przez co zostaje porwana, przez Huanga i dostarczona do Chana, a później zabita. Występuje tylko w wersji na PSP.
Xin Shan (CW).jpg
Xin Shan
Pierwsze wystąpienie: Deadly Xin Ostatnie wystąpienie: Xin of the Father (śmierć)
Xin Shan – urodzony w 1990 roku w Chinach członek Lee Family. Xin jest również bratem Ling Shan. Misje od Xina zostają odblokowane na stronie Rockstar Games Social Club po ukończeniu ostatniej misji oraz znalezieniu Lions of Fo.

Postacie epizodyczne Edytuj

Ling Shan (CW).jpg
Ling Shan
Pierwsze wystąpienie: Pursuit Farce Ostatnie wystąpienie: Under the Gun (śmierć)
Ling Shan – Chinka, prawa ręką Wu Lee. Razem z jej bratem Xinem pracują dla Kenny'ego. Ling uczy Huanga sztuk walki, a także posługiwania się bronią. W misji Under the Gun zostaje postrzelona przez jednego z gangsterów i odwieziona do szpitala; później Huang dowiaduje się od Xina, że zmarła.
Jimmy Capra (CW).png
Jimmy Capra
Jedyne wystąpienie: Grave Situation (śmierć)
Jimmy Capra – członek Messina Family. Rzekomo donosił na Rudy'ego D'Avanzo. Podczas jednej z misji mamy za zadanie osłaniać Rudy'ego podczas "rozmowy pokojowej". Rudy wpada wtedy w pułapkę zastawioną przez ludzi Jimmy'ego. Huang zabija wówczas ludzi Jimmy'ego i jego samego.
Uri (CW).jpg
Uri
Jedyne wystąpienie: Flatliner (śmierć)
Uri – były członek Ming Family. Został zabity za zdradę Zhou Minga.

Przypadkowi przechodnie Edytuj

Tommy (CW).jpg Selma (CW).png Alonso (CW).png Giorgio (CW).png
Tommy Selma Alonso Giorgio
Guy (CW).png Cherie (CW).png Marcy (CW).png Wilhelm (CW).png
Guy Cherie Marcy Wilhelm

Więcej w Fandom

Losowa wiki