Fandom

GTA Wiki

Portland Harbor

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Portland Harbor (mapa).png

Położenie Portland Harbor na mapie Portland

Portland Harbor – dzielnica, położona w południowo-wschodniej części Portland w Liberty City. Graniczy z Plażą Portland od północy, z Portland View i Trenton od zachodu i z Atlantic Quays od południa.

Portland Harbor, jak jego nazwa wskazuje jest portem położonym w południowo-wschodniej części miasta. W dzielnicy znajduje się tylko grupa magazynów, parę mniejszych doków, dwa dźwigi, kilkanaście kontenerów i statki zacumowane przy brzegu morza. W okresie 1998-2001 w dzielnicy wybudowana grupę magazynów, położoną przy Plaży Portland. Co ciekawe w 2000 roku w dzielnicy tej mieszka dziewczyna Jonniego.

Do punktów zainteresowania można zaliczyć dźwig i garaż, znajdujące się na terenie tej dzielnicy w GTA III. Dostarczenie tu kilkunastu typów pojazdów jest wymagane, aby ukończyć grę w 100%. Sposobem na zarobienie tu pieniędzy jest także kradzież Konwojowozów i zawożenie ich do położonego tu garażu. Do miejsc, którymi warto się zainteresować, zaliczyć można także Pay 'n' Spray znajdujący się tu w GTA Advance. W GTA III znajdują się tu również kontenery East/West Shipping, pojemniki z olejem GIANT oraz należący do Kartelu Kolumbijskiego statek Les Cargo.

Biznesy Edytuj

2000

Portland Harbor (III - 1).jpg

Portland Harbor (GTA III)

Więcej w Fandom

Losowa wiki