Wikia

GTA Wiki

Portland Harbor

Dyskusja0
5205stron na
tej wiki
Portland Harbor (mapa)

Położenie Portland Harbor na mapie Portland

Portland Harbor – dzielnica, położona w południowo-wschodniej części Portland w Liberty City. Graniczy z Plażą Portland od północy, z Portland View i Trenton od zachodu i z Atlantic Quays od południa.

Portland Harbor, jak jego nazwa wskazuje jest portem położonym w południowo-wschodniej części miasta. W dzielnicy znajduje się tylko grupa magazynów, parę mniejszych doków, dwa dźwigi, kilkanaście kontenerów i statki zacumowane przy brzegu morza. W okresie 1998-2001 w dzielnicy wybudowana grupę magazynów, położoną przy Plaży Portland.

Do punktów zainteresowania można zaliczyć dźwig i garaż, znajdujące się na terenie tej dzielnicy w GTA III. Dostarczenie tu kilkunastu typów pojazdów jest wymagane, aby ukończyć grę w 100%. Sposobem na zarobienie tu pieniędzy jest także kradzież Konwojowozów i zawożenie ich do położonego tu garażu. Do miejsc, którymi warto się zainteresować, zaliczyć można także Pay 'n' Spray znajdujący się tu w GTA Advance. W GTA III znajdują się tu również kontenery East/West Shipping i pojemniki z olejem GIANT.

Biznesy Edytuj

2000

Portland Harbor (III - 1)

Portland Harbor (GTA III)

Więcej od Wikii

Losowa wiki