FANDOM

MISJA
Porka Turbo (misja - Heist Almighty) (7)
Protagonista eliminuje Durnego Kurta
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja Porka Turbo w południowo-zachodnim Kings, Liberty City
Cel odebranie Jimmy'ego spod banku
Nagroda
Niezaliczenie śmierć/aresztowanie gracza podczas przewożenia Jimmy'ego, zniszczenie taksówki, śmierć Jimmy'ego, dojechanie Kurta na miejsce

Jedną z misji pobocznych w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty możemy rozpocząć w Porce Turbo, znajdującej się w południowo-zachodnim Kings.

Solucja Edytuj

Kolejny napad na bank, w którym weźmiemy udział. Na początek, jedziemy do południowego Brocklyn Docks i zabieramy stamtąd taksówkę. Jedziemy nią pod bank w Ardler. Gdy do naszego pojazdu wsiądzie Jimmy, dostaniemy czwarty stopień złej sławy. Razem z nowym kompanem jedziemy do kryjówki w północno-zachodnim Kings.

Druga część zadania nie jest zbyt skomplikowana. Do miasta przyjechał "przereklamowany morderca" Durny Kurt, a szef chce, żebyśmy się go pozbyli. Jedziemy w kierunku wskazywanym przez strzałkę — Kurt porusza się Beastem GTS. Wystarczy zajechać mu drogę i ostrzelać pojazd. Nie możemy z tym zanadto zwlekać, gdyż gdy Kurt dojedzie do swojego celu, misja zakończy się niepowodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie misja miała być trochę dłuższa. Po odwiezieniu Jimmy'ego do garażu gracz otrzymywał wiadomość "Cholera! Ta suka, moja żona ukatrupiła pokojówkę. Pewnie zobaczyła ją z kochasiem. Ciało jest w wozie w Central Kings." Gracz miał za zadanie zabrać oznaczony samochód (w kodzie nie zachowała się informacja jaki[1]) do garażu w północno-wschodniej Estorii ("Zabierz wóz do Reeve'a w północno-wschodnim Estoria. Pamiętaj o zwłokach."). Jedyna przewidziana w misji nagroda to $8 500 za wejście do wyznaczonego pojazdu. Mimo tego, że kod jest w miarę kompletny (są nawet oskryptowane metody niezaliczenia misji), bez poważniejszych jego modyfikacji ta część misji jest niegrywalna.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. Identyfikator pojazdu, który miałby zabrać gracz (273), jest przypisany już do jednego z motocykli gangu Aniołów w innej misji.