Wikia

GTA Wiki

Pony

Dyskusja0
5421stron na
tej wiki
POJAZD
Pony
Pony (V)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ furgonetka
Producent Brute
Przypomina GMC Savana (1997-2002; uniwersum HD)
Tuning brak
Zobacz Furgonetka Berkley's RC,
Panlantic,
Top Fun,
Zabawki

Pony – furgonetka występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories,Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Między GTA III a Vice City Stories, Pony jest średniej wielkości furgonetką, która wystąpiła w dwóch różnych formach. W GTA III i Liberty City Stories, występuje wersja nowocześniejsza, z wyższym dachem (Rumpo ma niższy). W GTA Vice City, San Andreas i Vice City Stories, jest to wersja starsza, z niższym dachem. We wszystkich wystąpieniach, Pony może pomieścić czterech pasażerów, można go spotkać na terenach przemysłowych.

Pony ma dość przyzwoitą prędkość, jak na furgonetkę, lecz niezbyt dobrze się prowadzi. Jest niestabilny.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV i GTA V, Pony jest produkowany przez firmę Brute. Jego przód przypomina przód GMC Savana z lat 1997-2002, boki i tył przypomina te z Dodge'a Ram Van z lat 1986-93. Wygląda podobnie jak Burrito, furgonetka firmy Declasse.

Pony w GTA IV jest dość rzadkie, można je znaleźć w dwóch miejscach (patrz: #Występowanie). Na jego bokach są namalowane loga firm: Sum Yung Gai, U-Benders Plumbing Services, Pizza This lub Mr. Wong's Laundrette. W GTA IV, Pony ma takie same parametry, jak w poprzednich grach.

Natomiast Pony w GTA V jest często spotykane. Posiada podobne osiągi do wersji z GTA IV>

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki