FANDOM

Polowanie – trzecia misja telefoniczna w Grand Theft Auto: Vice City.

Solucja Edytuj

Tym razem, naszym zadaniem jest zabicie kilku członków europejskiego gangu planującego napad na bank w Vice City. Po skończonej rozmowie telefonicznej zabieramy pozostawione w krzakach uzi i karabin snajperski. Mamy za zadanie zabić:

Gdy podejdziemy blisko każdego z celów (z wyjątkiem pierwszego i czwartego) zaczną oni uciekać. Szczególna trudność występuje przy ostatnim z celów, gdyż jeździ on najszybszym pojazdem, PCJ 600. Najlepiej jest likwidować wszystkich ze snajperki, ponieważ jeden celny strzał powoduje śmierć oponenta, co uniemożliwia późniejszą ucieczkę.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji występują dwa unikalne pojazdy:
    • srebrny PCJ 600, który otrzymuje gracz na początku misji,
    • czarno-fioletowy Bobcat, w którym siedzą Marc Hammond i Franco Carte.
  • W czasie misji pojawia się również Securicar (własność Dicka Tannera), który co prawda występuje poza misją, lecz prawdopodobieństwo znalezienia go jeżdżącego po ulicach miasta jest bliskie zeru (pojawia się również przed bankiem w Małej Hawanie oraz w Viceport ale rzadko).
  • W tej misji pojawiają się takie imiona jak: Marc Hammond, Franco Carter i Charlie Dilson. Jest to parodia postaci z gry The Getaway - Marka Hammonda, Franka Cartera i Charliego Jolsona.
  • Jeden z Europejczyków w tej misji wygląda jak członek Rodziny Forelli.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Polowanie Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD) Najszybsza łódź
Pan Czarny (VC - HUD) Zabić żonę
Pan Czarny (VC - HUD) Draka z teczką

Przypisy

  1. Odbywa się ona tylko wtedy, jeśli gracz wcześniej ukończył misję Wymuszenie.