Fandom

GTA Wiki

Policyjny Maverick

7042strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
Policyjny Maverick
(ang. Police Maverick)
Police Maverick (IV).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ helikopter
Producent Western Company (IV)
Buckingham (V)
Zobacz Frogger,
Maverick,
Helikopter policyjny,
Maverick VCN,
Coastguard Maverick

Disambig.svg Ten artykuł opisuje policyjną wersję Mavericka. Może chodziło Ci o Helikopter policyjny występujący w GTA III?

Policyjny Maverick (ang. Police Maverick) – policyjna wersja Mavericka występującą w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories (jako VCPD Maverick), Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Policyjny Maverick zachowuje wiele cech helikoptera policyjnego, występującego w GTA III. Rusza do pościgu za graczem, gdy ten uzyska 3. stopień poszukiwań, spuszcza jednostki SWAT-u. W nocy, szuka gracza za pomocą dużego reflektora, gdy go znajdzie, zaczyna do niego strzelać (z niewidzialnego karabinu maszynowego). Ma podobne parametry do Mavericka. W GTA Liberty City Stories, można go uzyskać tylko przy pomocy np. Cheat Device.

W GTA IV i GTA V Policyjny Maverick nie ma już niewidzialnego karabinu maszynowego, teraz po bokach siedzą policjanci z M16. W GTA IV: The Ballad of Gay Tony atakują gracza przy pomocy Advanced MG.

W wersji beta GTA V Policyjny Maverick miał wyglądać identycznie do tego z GTA IV, różniąc się jedynie malowaniem. W finałowej wersji gry jest wzorowany na Froggerze.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

  • Można go zdobyć jednym sposobem - zestrzeliwując pilota i wsiadając do helikoptera.

Grand Theft Auto IV: The Ballad Of Gay Tony

  • Na lądowisku na dachu posterunku policji w East Holland w Algonquin (tylko w trybie multi-player).
  • Podczas misji Not So Fast, na dachu muzeum podczas ucieczki z niego.

Grand Theft Auto V

  • Czasami pojawia się na dachu różnych komisariatów policyjnych.
  • Na wzgórzu w kanionie Raton około godziny dziewiętnastej. Występuje wraz z dwoma radiowozami i unikalnym Tornado.
  • Wersja szpitalna czasami pojawia się na szpitalu w Davis.
  • Po uzyskaniu czwartego lub wyższego poziomu poszukiwań helikoptery policyjne na chwilę lądują, by wypuścić antyterrorystów. Jeżeli zastrzelimy pilota i komandosów będzie możliwość przejęcia helikoptera.
  • Od razu po ukończeniu misji Zniebowid, gdy przełączymy się na Trevora to ten będzie leciał właśnie tym helikopterem, można polecieć nim wtedy na Sandy Shores Airfield i go tam zapisać.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA Vice City, San Andreas i Liberty City Stories, dokładnie widać, że helikopter nie ma pilota (wyjątkiem jest ten z misji Policyjne koła). Błąd został częściowo naprawiony w Liberty City Stories, gdzie jego szyby zostały przyciemnione. W GTA Vice City Stories, helikopter ten ma już pilota.
  • W GTA Vice City Stories, występują dwa warianty Policyjnego Mavericka: pierwszy, biało-złoty, występuje w czasie normalnej rozgrywki; drugi, biało-zielony, może być zespawnowany tylko przez modyfikacje lub trainery.
  • W GTA V, mimo że ten helikopter jest wzorowany na Froggerze, wciąż nosi nazwę „Policyjny Maverick”.
  • W uniwersum 3D strzały z tego helikoptera przypominają lasery.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki