Fandom

GTA Wiki

Policja (era GTA I)

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Policja (GTA1).png

Wóz patrolowy i policjant (GTA1, Vice City)

W erze gier GTA I, jedną z trzech podstawowych służb ratunkowych jest policja. Jej głównym zadaniem jest urozmaicanie rozgrywki graczowi, czyniąc ją trudniejszą. W każdym mieście w grach z ery GTA I, działa jeden departament policji, biorący swoją nazwę zazwyczaj od nazwy miasta.

Intensywność poszukiwań gracza przez policję określa czterostopniowa skala złej sławy (wanted level). Jeśli policja złapie gracza, pojawia się on z wyzerowanym poziomem złej sławy przed najbliższym miejscu zatrzymania posterunkiem. Zostają mu odebrane wszystkie posiadane bronie i połowa mnożnika.

Grand Theft Auto I Edytuj

W GTA I, policjanci noszą charakterystyczne, jasnoniebieskie mundury, poruszają się tylko wozami patrolowymi. Do ich uzbrojenia należą pistolety i karabiny maszynowe.

Liberty City Police Department Edytuj

Logo LCPD

Ten departament policji działa na terenie Liberty City. Na terenie miasta znajduje się pięć posterunków, położone są one w:

San Andreas Police Department Edytuj

Logo SAPD

Ten departament policji działa na terenie San Andreas. Na terenie miasta także znajduje się pięć posterunków, położone są one w:

Ponadto, na zachód od posterunku policji na pograniczu Atlantic Heights i Aye Valley znajduje się duży parking policyjny.

Vice City Police Department Edytuj

Logo VCPD

Ten departament policji działa na terenie Vice City. Na terenie miasta także znajduje się pięć posterunków, położone są one w:

Grand Theft Auto: London, 1969 i London, 1961 Edytuj

Policja (L1969).png

Copper i policjant (L1969)

Jako, że akcja obu gier toczy się cały czas w jednym mieście, w obu grach występuje tylko jeden departament policji. Policjanci noszą czarne mundury, do ich uzbrojenia należą pistolety.

Logo Metropolitain Police

Metropolitain Police Edytuj

Ten departament policji wzorowany jest na prawdziwym Metropolitan Police. Na terenie Londynu znajdują się trzy posterunki policji, w następujących miejscach:

Więcej w Fandom

Losowa wiki