Pogrzeb
(ang. Two Bit Hit)
Pogrzeb (7)
Tommy strzela do bossa gangu haitańskiego
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Avery Carrington (VC - HUD) Avery Carrington
Lokalizacja plac budowy Avery'ego w Vice Point, Vice City
Cel zabicie nowego bossa gangu haitańskiego
Nagroda $2 500
Wymagania Dewastator,
Czas apokalipsy '86
Odblokowuje Wyzwanie z łodzią
Niezaliczenie niezauważenie strzelaniny przez Haitańczyków

Pogrzeb – trzecia i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Avery Carrington.

Solucja Edytuj

Avery pragnie wywołać wojnę gangów między Kubańczykami a Haitańczykami, aby spowodować spadek cen gruntów. By tego dokonać, każe nam przebrać się za Kubańczyka i zabić nowo wybranego bossa gangu z Haiti na pogrzebie starego szefa tego gangu.

Strój latynoski jest dostępny w Little Havana Streetwear & Tattoo Parlour w dzielnicy Mała Hawana. Jedziemy tam i przebieramy się. Następnie, udajemy się do sąsiedniej dzielnicy - Małego Haiti, aby zabić cel. Możemy to zrobić na kilka sposobów: najlepszy z nich to podjechanie do celu od strony południowej, najbliżej jak się da bez zostania zauważonym i pozbyć się go przy użyciu broni długodystansowej (karabin snajperski, M-60, M4 itp.). Dobrym sposobem jest także zbliżenie się tam od południowego wschodu, gdyż w okolicy jednego z domków leży adrenalina, która może się bardzo przydać w szybkim (i w miarę bezbolesnym) wykonaniu misji (cel zabijamy wtedy np. przy użyciu Tec 9).

Po śmierci haitańskiego bossa, pozostaje nam już tylko ucieczka z Małego Haiti - aby tego dokonać, najłatwiej jest wyjechać na Bayshore Avenue i wjechać do dzielnicy Mała Hawana bądź Downtown.

Ciekawostki Edytuj

  • Po tej misji w Małej Hawanie Haitańczycy zaczną się pojawiać wraz z Kubańczykami, co spowoduje częste wojny gangów na tym terenie.
  • Bardzo podobne zdanie dotyczące spadku cen nieruchomości wypowiada Donald Love 15 lat później w GTA III (w czasie misji Sprzątnąć Waka-Gashirę): "Nic tak nie wpływa na spadek cen nieruchomości, jak stara dobra wojna gangów. No, może z wyjątkiem wybuchu epidemii… ale w tym wypadku nie trzeba się posuwać aż tak daleko."
  • Podczas pierwszej cut-scenki gdy na plac budowy podjeżdża limuzyna nikogo nie ma w jej wnętrzu, ani kierowcy, ani Avery'ego i Donalda Love'a.
  • W czasie tej misji pojawiają się dwa unikatowe pojazdy:
    • Karawan Romero (pojazd ten występuje wyłącznie podczas tej misji; może zostać również przywołany w innych miejscach, ale tylko za pomocą kodów), Można go zdobyć na kilka sposobów. Najprościej jest zabić cel zanim wejdzie do karawanu a potem go ukraść.
    • czarne Voodoo (low-rider ten występuje zawsze w kolorze bordowym, jednak w tej misji jeden z tych wozów ma kolor czarny).
  • Jeśli gracz nie zaliczy misji po przebraniu się w strój Kubańczyka, strój nie zniknie, ale i nie będzie odblokowany. Daje nam to "ułatwienie", a mianowicie jeśli gracz zacznie misje jeszcze raz w stroju Kubańczyka, to nie będzie musiał jechać się przebrać.

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Pogrzeb Następna:
Avery Carrington (VC - HUD) Trafne argumenty
Ricardo Diaz (VC - HUD) Czas apokalipsy '86
Umberto Robina (VC - HUD) Wyzwanie z łodzią

Przypisy

  1. Słowa te padają tylko w oryginalnej, angielskiej wersji językowej. W spolszczeniu miejsce, gdzie winna znajdować się ta linijka, jest puste.
  2. 2,0 2,1 2,2 Te wyrażenia nie padają w ocenzurowanej wersji.