Fandom

GTA Wiki

Pogo the Monkey

6795stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Automaty do gier (VC).jpg

Automaty do gier - po lewej stronie Pogo the Monkey

Pogo the Monkey – gra wideo z gatunku platformówek, a zarazem postać, występująca w reklamach radiowych w Grand Theft Auto III.

Pogo the Monkey jest satyrą na serię Grand Theft Auto, gdyż tak jak tam, występują tutaj morderstwa (tzw. złych naukowców) i zbieranie pieniędzy. Slogany gry wyśmiewają współczesne wartości, pogoń za gotówką i nieudacznictwo (Złoto jest dobre! Przegrywanie jest złe!). Grę pozytywnie ocenił m. in. magazyn o grach Idiot Gamer.

Pogo to zmodyfikowana genetycznie małpa, która zamiast kończyn dolnych ma sprężynę. Musi uciec z laboratorium, gdzie jest więziona, zabijać okrutnych naukowców, zniszczyć wraz z przyjaciółmi Biały Dom, i zostać prezydentem Stanów Zjednoczonych Ameryki (satyra wyśmiewająca rząd USA).

Automaty do gry Pogo the Monkey można znaleźć także w Grand Theft Auto: Vice City, która to dzieje się chronologicznie wcześniej, niż GTA III. Jednak nie można na nich zagrać. Słychać tylko charakterystyczną melodię, a plansza gry do złudzenia przypomina Super Mario Bros oraz Chip & Dale: Rescue Rangers na platformę NES.

Ciekawostki Edytuj

  • W Liberty City Pogo ma swój fanklub na Shoreside Vale.
  • Ze strony internetowej gry, można dowiedzieć się, że do sprzedaży trafią różnorakie gadżety związane z grą m.in. pokrowce na samochody.

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki