FANDOM

MISJA
Początki
(ang. In the Beginning)
Początki (5).jpg
Konfrontacja Carla z C.R.A.S.H.-em
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Carl Johnson
Lokalizacja Lotnisko Międzynarodowe Francis, Liberty City
Los Santos w San Andreas
Cel powrót na Grove Street
Nagroda $350
Wymagania pierwsza misja w grze
Odblokowuje Big Smoke

Początki[1] – pierwszy przerywnik filmowy, a zarazem misja wprowadzająca do Grand Theft Auto: San Andreas.

Solucja Edytuj

Gra rozpoczyna się krótką scenką, w której główny bohater gry — Carl Johnson — przylatuje z Liberty City do Los Santos w stanie San Andreas. Gracz dowiaduje się, że protagonista spędził w Liberty pięć lat oraz tego, że wrócił do Los Santos na pogrzeb swojej matki. Po opuszczeniu terminala lotniska CJ wsiada do taksówki i jedzie do domu.

Niedaleko swojego celu podróży, Carl zostaje zatrzymany przez policyjny radiowóz. Krótka wymiana zdań pokazuje, że policjanci — Tenpenny, Pulaski oraz Hernandez znają Johnsona. Ograbiają go z większości pieniędzy pod pretekstem zarekwirowania pieniędzy z narkotyków i zabierają go do radiowozu.

Podczas przejażdżki dochodzi do wymiany zdań między policjantami. Carl zostaje wrobiony w niedawne zabójstwo policjanta Ralpha Pendelbury'ego i "nakłoniony" z tego powodu do współpracy. Policjanci wyrzucają CJ-a na terytorium wrogiego mu gangu Ballasów, mówiąc mu że gdy będą go potrzebować, znajdą go.

Obok protagonisty, przy murze stoi BMX — wsiadamy na niego (bądź znajdujemy jakikolwiek pojazd na ulicy) i jedziemy do domu Johnsonów na Grove Street. Lokalizujemy go, używając radaru, położonego w lewym dolnym rogu ekranu; nasz cel będzie oznaczony tam ikoną Carl Johnson (SA - HUD).gif. Na miejscu zsiadamy z roweru (lub wysiadamy z pojazdu) i wchodzimy w czerwony znacznik przed domem. Rozpocznie się misja Big Smoke.

Ciekawostki Edytuj

  • Taksówka kiedy odjeżdża z lotniska ma kierowcę, natomiast gdy policjanci zatrzymują Carla nie ma już kierowcy.
  • Koła wozu policyjnego podczas spotkania policjantów z Carlem różnią się od tych z radiowozu normalnie występującego w grze.
  • Wóz policyjny nie ma szyb w cut-scenkach.
  • Jeżeli w cut-scence, w której CJ jedzie z policjantami wpisze kod rocketman otrzyma Jetpack. Po zakończeniu filmiku Carl nie zostanie wyrzucony z auta, a chwilę póżniej zginie z powodu zniknięcia radiowozu w którym przebywał. Po odrodzeniu w szpitalu gracz będzie miał dostęp do wszystkich sklepów, fryzjerów itp. już na początku gry. Ponadto gracz może dostać się do budynków do których może dostać się tylko w wyznaczonych misjach np. do nory dilerów lub Banku w Palomino Creek. Jednak po wykonaniu misji w których mamy do nich tymczasowy dostęp staną się ponownie nieosiągalne (poza użyciem kodów lub modyfikacji).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Przypisy

  1. Nazwa misji nie pojawia się na ekranie na jej początku, jak w przypadku innych misji. Jeżeli gracz po rozpoczęciu gry (ale przed rozpoczęciem misji Big Smoke) zdobędzie wystarczającą ilość pieniędzy, kupi kryjówkę i zapisze w niej grę, nazwa zapisu gry będzie nosiła nazwę "Początki".
Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Początki Następna:
Carl Johnson (SA - HUD).gif Big Smoke

Więcej z Fandomu

Losowa wiki