FANDOM

Początki[1] – pierwszy przerywnik filmowy, a zarazem misja wprowadzająca do Grand Theft Auto: San Andreas.

Solucja Edytuj

Gra rozpoczyna się krótką scenką, w której główny bohater gry — Carl Johnson — przylatuje z Liberty City do Los Santos w stanie San Andreas. Gracz dowiaduje się, że protagonista spędził w Liberty pięć lat oraz tego, że wrócił do Los Santos na pogrzeb swojej matki. Po opuszczeniu terminala lotniska CJ wsiada do taksówki i jedzie do domu.

Niedaleko swojego celu podróży, Carl zostaje zatrzymany przez policyjny radiowóz. Krótka wymiana zdań pokazuje, że policjanci — Tenpenny, Pulaski oraz Hernandez znają Johnsona. Ograbiają go z większości pieniędzy pod pretekstem zarekwirowania pieniędzy z narkotyków i zabierają go do radiowozu.

Podczas przejażdżki dochodzi do wymiany zdań między policjantami. Carl zostaje wrobiony w niedawne zabójstwo policjanta Ralpha Pendelbury'ego i "nakłoniony" z tego powodu do współpracy. Policjanci wyrzucają CJ-a na terytorium wrogiego mu gangu Ballasów, mówiąc mu że gdy będą go potrzebować, znajdą go.

Obok protagonisty, przy murze stoi BMX — wsiadamy na niego (bądź znajdujemy jakikolwiek pojazd na ulicy) i jedziemy do domu Johnsonów na Grove Street. Lokalizujemy go, używając radaru, położonego w lewym dolnym rogu ekranu; nasz cel będzie oznaczony tam ikoną Carl Johnson (SA - HUD). Na miejscu zsiadamy z roweru (lub wysiadamy z pojazdu) i wchodzimy w czerwony znacznik przed domem. Rozpocznie się misja Big Smoke.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli w cut-scence, w której CJ jedzie z policjantami wpisze kod rocketman otrzyma Jetpack. Po zakończeniu przerywniku Carl nie zostanie wyrzucony z auta, a chwilę później zginie z powodu zniknięcia radiowozu, w którym przebywał. Po odrodzeniu w szpitalu gracz będzie miał dostęp do wszystkich sklepów, fryzjerów, warsztatów tuningowych itp. już na początku gry. Ponadto gracz może dostać się do budynków do których może dostać się tylko w wyznaczonych misjach np. do Nory dilerów, Klubu Pleasure Domes lub Banku w Palomino Creek. Jednak po wykonaniu misji, w których mamy do nich tymczasowy dostęp staną się ponownie nieosiągalne (poza użyciem kodów lub modyfikacji).
  • Taksówka kiedy odjeżdża z lotniska ma kierowcę, natomiast gdy policjanci zatrzymują Carla nie ma już kierowcy.
  • Koła wozu policyjnego podczas spotkania policjantów z Carlem różnią się od tych z radiowozu normalnie występującego w grze.
  • Wóz policyjny nie ma szyb w cut-scenkach.
  • Powrót na Grove Street nie jest częścią tej misji, ale bez tego nie można rozpocząć prawdziwej gry.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. Nazwa misji nie pojawia się na ekranie na jej początku, jak w przypadku innych misji. Jeżeli gracz po rozpoczęciu gry (ale przed rozpoczęciem misji Big Smoke) zdobędzie wystarczającą ilość pieniędzy, kupi kryjówkę i zapisze w niej grę, nazwa zapisu gry będzie nosiła nazwę "Początki".
Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Początki Następna:
Carl Johnson (SA - HUD) Big Smoke