Po złej stronie torów

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
MISJA
Po złej stronie torów
(ang. Wrong Side of the Tracks)
Po złej stronie torów (5)
Big Smoke ostrzeliwuje członków gangu Vagos
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Melvin Harris (SA - HUD) Melvin Harris
Lokalizacja Dom Big Smoke'a w Idlewood,
Los Santos, San Andreas
Cel prowadzenie motoru tak, aby Big Smoke mógł zastrzelić członków gangu Vagos
Nagroda szacunek +
Wymagania Łap zająca
Odblokowuje To tylko biznes
Niezaliczenie ucieczka pociągu,
dojechanie pociągu do mostu Fredericka,
śmierć Big Smoke'a

Po złej stronie torów – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia od Big Smoke'a.

Solucja Edytuj

Na początku jedziemy do Unity Station. Po cut-scence wskakujemy na motor i jedziemy za pociągiem. Naszym zadaniem jest trzymanie się blisko lokomotywy tak, aby Big Smoke mógł prowadzić ostrzał. Musimy uważać na drogę przed nami, gdyż dwukrotnie po drugiej stronie torów (po której powinniśmy jechać) przejedzie pociąg. Powinniśmy wykonać to zadanie szybko, ponieważ gdy pociąg dojedzie do mostu łączącego Los Santos z Las Venturas misja zakończy się niepowodzeniem. Po zabiciu gangsterów odwozimy Big Smoke'a do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł misji (Wrong Side of the Tracks) został sparodiowany w misji dodatkowej w GTA Liberty City Stories - Wong Side of the Tracks
  • W grze "Minecraft" w menu głównym wyświetla się czasem napis "Follow the train, CJ!". Są to słowa wypowiadane przez Big Smoke'a podczas tej misji w anglojęzycznej wersji gry.
  • W tej misji można zdobyć Sancheza o unikalnych właściwościach (wszystkoodporny).
  • Jeżeli pociąg dojedzie do Mostu Fredricka przejedzie przez niego mimo, że jest on wtedy zamknięty.
  • Jeśli zaczniemy jechać za pociągiem, który powinniśmy wyminąć podczas wyjeżdżania z Los Santos zauważymy, że stanie on w tunelu, w połowie drogi pomiędzy Market Station a mostem do Flint County. Nie będzie można do niego wsiąść, nawet po zastrzeleniu i wypadnięciu kierowcy.
  • Podczas misji przy jedynym przejeździe z zaporami w Los Santos jest ustawiona rampa.
  • W misji o podobnej tematyce Wykolejeni (jechanie motorem za pociągiem) w Grand Theft Auto V, osiągnięciem potrzebnym do ukończenia misji w 100% jest Lepszy niż CJ. Jest to Easter Egg od twórców gry.

Problemy w misji Edytuj

Misja ta jest uważana przez graczy za jedną z najtrudniejszych (jeśli nie najtrudniejszą) misji do wykonania w całej grze głównie dlatego, że Big Smoke strzela niecelnie, powoli i ze słabej broni (Tec9), a ponadto Sanchez prędkością jazdy po torach ledwo dorównuje pociągowi. Stąd pojawiło się wiele alternatywnych sposobów na pokonanie tej misji.

  • Najprostszym, aczkolwiek najtrudniejszym sposobem jest skorzystanie z mostu, wjechanie na dach motelu w Idlewood, oraz zeskoczenie na pociąg motorem. Wtedy Big Smoke będzie miał Vagosów tuż przed sobą i szybko ich zabije.
  • Innym sposobem jest wpisanie kodu na możliwość celowania podczas drive-by - ouiqdmw, który nie daje stuprocentowej skuteczności, ale przynajmniej znacznie ułatwia misję bez zablokowania możliwości ukończenia GTA: San Andreas w 100%.
  • Kolejnym sposobem jest znalezienie broni, która pozwoli nam samemu zabić gangsterów z Vagos. Nadają się do tego karabin snajperski i minigun, ale wymaga to dobrego celowania i dobrego sterowania motocyklem (należy wyprzedzić pociąg i jeszcze uzyskać odpowiedni dystans od niego), ponadto czasami gra uznaje misję za niezaliczoną ze względu na zbyt duży dystans od pociągu.
  • Można też wyprzedzić pociąg i zabić maszynistę, co powinno skutkować zatrzymaniem pociągu. Gdy pociąg stanie możemy spokojnie zabić gangsterów. Zdarza się jednak, że mimo śmierci maszynisty pociąg wciąż się nie zatrzyma, co zapewne później spowoduje przegranie misji.
  • Ostatnim, najbardziej inwazyjnym sposobem jest zmiana obrażeń zadawanych przez pistolet maszynowy i ewentualna zmiana pojemności magazynka (żeby Big Smoke nie tracił czasu na przeładowanie) w pliku weapon.dat, znajdującym się w folderze data, jednak należy robić to tylko w ostateczności.

Poprzednia: Po złej stronie torów Następna:
Melvin Harris (SA - HUD) Łap zająca Melvin Harris (SA - HUD) To tylko biznes