Wikia

GTA Wiki

Playboy X

Dyskusja0
5189stron na
tej wiki
POSTAĆ
Trey Stewart
Playboy X (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Aka Playboy X, Playboy, X
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1983, North Holland, Liberty City
Zmarł w 2008, Liberty City[1]
Dom apartament przy Xenotime Street w Northwood, Algonquin, Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Niko Bellic, Elizabeta Torres, Johnny Klebitz, Dwayne Forge, Yusuf Amir, Jose Trunchez, Javier Trunchez, Jesus Trunchez, Marlon Bridges
Pojazdy żółty Patriot, czarny Cavalcade
Biznes narkotyki
Głos Postell Pringle

Trey "Playboy X" Stewart – postać występująca w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned.

Playboy urodził się w 1983 w North Holland w Liberty City. Był bardzo mądrym dzieciakiem (jak mówił Dwayne) jednak w wieku 8-9 lat był blisko gangu narkotykowego prowadzonego przez Dwayne'a Forge'a. Playboy pracował dla Dwayne'a i był małym dilerem. Dwayne pokazał mu jak to robić i był jego mentorem. W roku 1999 Dwayne został aresztowany i osadzony w więzieniu. Pod jego nieobecność Playboy został szefem gangu, rozszerzył działalność na Bohan i zaprzyjaźnił się z Elizabetą Torres. Po roku 2004 przestał się interesować Dwayne'em i zaczął żyć na własny rachunek, dorobił się majątku i całkowicie zerwał stosunki z Dwayne'em.

Playboy zostaje zapoznany z Niko poprzez Elizabetę Torres podczas imprezy. Playboy poznaje również wiceprezydenta gangu The Lost Johnny'ego Klebitza. Johnny opuszcza imprezę jadąc po towar. Elizabeta zleca Playboyowi i Niko aby obserwowali transakcję narkotykową. Elizabeta ma rację gdyż kupiec okazuje się być oficerem LCPD. Playboy wraca do domu z Niko.

Niko wraca do Playboya i X prosi go o pomoc aby zyskać sympatię Yusufa Amira, wszedł Dwayne Forge. Jak się okazało odsiedział swój wyrok. Playboy nie był zadowolony z tego że jego dawny mentor wyszedł. Jednak fałszywie się ucieszył i zaoferował pomoc. Playboy wraz z Niko pojechali na miejsce. Na zlecenie Playboya zabija szefów związków i powiadamia Playboya. Playboy oferuje dla Niko robotę u Forge'a Playboy zapłaci za pomoc dla Dwayne'a.

Playboy dowiaduje się że ktoś z jego gangu jest kretem. Daje Niko nowy telefon aby zrobił zdjęcie i przesłał do niego. Zdrajcą okazuje się być Marlon Bridges. Później wzywa Niko aby zabił Dwayne'a, ponieważ sprawy się nieco komplikują. Niko jednak. musi to przemyśleć.

Jeżeli Niko zabije Dwayne'a Playboy zapłaci umówioną cenę i zerwie wszelki kontakty z Niko jako że zabił jego mentora i nie może mu spojrzeć w oczy.

Jeżeli Niko nie wykona polecenia Playboya — zabije Playboya to otrzyma jego apartament i przyjaźń z Dwaynem.

CiekawostkiEdytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned Edytuj

Przypisy

  1. Jeśli gracz zdecyduje się go zabić.

Więcej od Wikii

Losowa wiki